Gå til innhold

Konkurranse! Design ny logo til St-Import.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmmm.... Skal jeg være ærlig, så synes jeg ikke ST-Import er noe bra firma-navn. Noen blir kansje sure for denne uttalelsen, men det for nå så være. Men firmanavn med "import" får meg til å tenke på grossist, som leddet før butikk. Er kansje litt gammeldags???

• Svar 137
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Når du først skal gjøre det seriøst, lei inn en som jobber med dette til å gjøre jobben istede for å finne en amatør (no offence) på bimmers til å gjøre jobben. Finnes alt for mange som har gjort en dårlig jobb med nettsidene/logoen, og man mister egentlig interesse for butikken i de øyeblikket man kommer inn på siden. Her bør alt være så stilrent som mulig, og helst med litt fengende fargebruk for å skape litt interesse. Koster gjerne noen kroner mer, men tror potensialet for å tjene penger er større med en skikkelig side, og en stilren og lett gjenkjennelig logo.

Må vell kanskje si meg enig med fish også.

ST-Import er vell kanskje ikke det beste firmanavnet.

Kan være greit å tenke på noe som kanskje klinger litt mer.

Skrevet

Grunnen til at jeg bruker et slikt navn er for nettopp det du sier, at folk skal koble det med import/grossist og at de kan forvente lave priser.

Tror ikke jeg hadde solgt flere støtfangere om jeg hadde kalt meg Superstyling.com eller noe slikt.. om du skjønner hva jeg mener.

Profilen på firmaet skal være ryddig og enkel, noe jeg føler at den er.

Synes at nivået på logoene her er variable, men det har begynt å komme seg. Er noen som er meget aktuelle.

Vi kjører konkurransen ca en uke til!

Skrevet

En annen ting er jeg kutter ALT av kostnader for at nettopp DU skal få kjøpe Nordens billigste støtfangere på nett inkludert frakt!:)

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg syns Muffins' siste logo var svært så lekker. Den var ikke for rotete og den virker enkel og proff. Absolutt en logo jeg ville ha vurdert dersom det var mitt firma! Kjempejobb.. :D

Skrevet

Ja den var ikke så verst! Det kommer en avgjørelse snart. Må ha klart for meg hva jeg skal satse på før jeg bestemmer meg for en logo, men det blir snart!

Skrevet
Ja den var ikke så verst! Det kommer en avgjørelse snart. Må ha klart for meg hva jeg skal satse på før jeg bestemmer meg for en logo, men det blir snart!

Sats mer på E60/E61, så har du fått deg en ny kunde (så fremt prisene er gode.. ;) ) :D..

• 2 weeks later...
Skrevet

nå er t.o.m jeg spent. har jo kommet mange gode forslag her.

og den "uka" har vel forsåvidt gått hen i glemmeboka.

kudos til alle dere som har kommet med forslag her. dekk e flinke!

Skrevet

Hehe, det drar seg til i toppen! Skal prøve å komme med en avgjørelse på dette i helga!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...