Deep Dish Skrevet Juli 30, 2008 Skrevet Juli 30, 2008 Denne er ikke ment som ett bidrag, laget den i ett kjedsomt øyeblikk....
///FredriK.S Skrevet Juli 30, 2008 Skrevet Juli 30, 2008 jeg stemmer for det Deep Dish sit siste bilde! ^^
rsr800 Skrevet August 8, 2008 Skrevet August 8, 2008 Kjedet meg litt.. Uten tvil d beste, di gir en seriøs følese. Mange av di andre ser ganske "jalla" ut litt for simpe liksom. Dette skal jo reflektere ut over bedriften så seriøst er jo ganske vikgtig !
Gjest Skrevet August 8, 2008 Skrevet August 8, 2008 Ikke for å være frekk, men de to siste logoen der gir IKKE en seriøs følelse i mine øyne. Kanskje den første isåfall, den var helt ok. Det må være stilrent igrunn.. Det enkleste er ofte det beste var det en rik mann som sa en gang.. Uansett, nytt oppdrag: Ikke ta med BMW, VW, AUDI Derimot, Styling - Import - Bilutleie blir de nye hovedmomentene. Da må jeg ha en mer seriøs appell siden jeg skal leie ut biler. Ser bare på Avis sin logo foreksempel. Ble kåret til verdens beste logo & slagord i 2002 om jeg ikke husker helt feil.. AVIS - We try harder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå