Gå til innhold

solgt slett tråd

pedro
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 5 months later...

det kommer bilder i morgen hvis det slutter å sne :evil:

Bilen er Alpinhvit II og hel og grei i lakken. Høyre fordør har rust i bunnen og litt i falsekanten, men ellers er den veldig fin og rustfri. Det er en liten revne i bakfanger etter en brøytekant :oops:

Pedro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRÅTT STRIPET STOFF Pen og vanlig Ingen hull eller slitasje bortsett fra ett slitasjemerke på størrelse m et kronestykke på venstresiden i førerstolen Bilen forsvinner sansynligvis raskt så jeg gidder ikke vaske å polere å ta tusen bilder i snøen for å selge denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Som Fredrik S sier er det snakk om en preface 12v 89 Alpinhvit II med grått interiør og lavmilet 2,5liter(118000 maks) kjøpt hos Trond på GS i August for 12,500 Ny clutch og eksos og nye bremser rundt om Nye klosser framme og begge linkarmer nye i forrige uke. Gode vinterdekk(piggfrie) og litt slitne sommerdekk på E28 M5 felger. Ny V forskjerm og bakluke + div lakk samtidig på Møller A/S Lørenskog. Totalt påkost i fjor + dette, godt over 66000. Hel og pen bil. Står til salgs m denne prisen i en dag til pga. skal bruke pengene som deloppgjør v overtakelse av ny bil og at jeg pusser opp E30en min. Setter opp prisen igjen til 22000 eller beholder den med tanke på ombyggning hvis ikke solgt. Dette er en svært god bil.

Pedro

fi5pdltgx4rl1iu72ei2.jpg

7f7twkgfndnkh3pjrh9d.jpg

zej6gsp87tou5u5zl3dw.jpg6h9298jbluyfz6ne7a0e.jpg

sqngr95b8pd53ekwju8g.jpg

lb77zkc221tasepdm7mq.jpghhpr2cf6ws2fxgg83j2n.jpg

Rust i dørbunn.

0p48lmyie9aeedqeblyj.jpg

Rust i tankpåfylling

0pvlrf82uiegrqz8eite.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider