Gå til innhold

solgt slett tråd

pedro
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

Pen og god bil Høster mange godord denne Med chip og dobbel eksos er dette en skikkelig grombil med ordentlig godlåt Kvikk til å være en 525 Må da ha 100 000 igjen å kjøre denne bilen

Del det på 22000 å det blir en fin km pris

Kan leveres med Msideskjørter og faceliftspeil lakkert i bilens farge.

P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8) 525 som går dette Alt av serviser tatt Nye dempere forran

Senkeskåler 1,5cm FEBI BILSTEIN er nå montert forran. 1900kr, følger med hvis noen viser 22 lapper.

Pedro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DU får gi meg en PM om den ikke blir solgt i helgen til din nevø.. Så skal jeg snakke med bankmannen på mandag... går det ann å si 20 ? + omreg ? da det kommer på 22.000 tilsammen :P er ikke lagd av penger for tiden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: ÅRSAVGIFT EN ER NÅ BETALT :!: Bilen er kanon å kjøre og er hel og pen. Listene finns bak i bilen og det medfølger nylakkerte hvite sideskjørter til den.

BØR BORT PGA FOR MANGE PROSJEKTER

Påkostet ny frontrute, bærearmer og bremseklosser forran og skiver bare for en uke siden. Ny eksos, clutch, foringer Febi senkeskåler, dempere forran osv osv for 69000 i fjor.

Blir grom Mkopi dette. Meget pent interiør m setevarme som må kobles Har el nett komplett til bilen for dette.

H fordør kan følge med mot et tillegg på kr 500. Den er grå. Skal jeg lakke mer nå, blir den beholdt i påvente av en M5 3,6.

22LAPPER FOR PEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen pruting, det er ok :) hehe ! Jeg ville gjerne ha sett denne, men er 99.9% sikker på at jeg tar den, utrolig glad i E34. Står bilen i Asker? Og vet du om din nevø skulle ha den eller ikke? f.eks se den i morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen 525 selges rimelig

SETTER TIL OVER 5000 I PÅKOST HVIS BILEN GÅR FOR 22. Alt av småting har blitt tatt fortløpende.

ÅRSAVGIFTEN BETALT

22000FOR EN SKIKKELIG GROM e34 SOM ER NESTEN RUSTFRI ER DA IKKE GALT :?: Pedro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...