GSS Skrevet Juli 5, 2008 Skrevet Juli 5, 2008 Det er stadig vekk noe som går galt med kjøp og salg via dette forumet, noen blir lurt, noen er trege, osv. Det er også en god del kjøp/salg via ette forumet. Hva med at brukerne har en sales feedback ved brukernavnet sitt, slik som f.eks. på dette forumet: http://www.m5board.com/vbulletin/showth ... p?t=115763 (Se litt under brukernavnene til de som legger innleggene) Finnes noe tilsvarende til phpbb også, om administrator fatter interesse finnes det mer om det her: http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... 6&t=381862 Eksempelbilde:
Aama_Racing Skrevet Juli 5, 2008 Skrevet Juli 5, 2008 dette hørtes ut som en meget god ide egentlig:) håper:)
Springsteen Skrevet Juli 5, 2008 Skrevet Juli 5, 2008 Dette ville jo vært fint for dem som selger mye og er ærlige, men jeg er redd at det ikke ville hindret svindling o.l. Da det ofte er nye brukere som er synderne i disse tilfellene, og disse vil vel da bare stå oppført med 0 anmerkninger på lik linje med dem som ikke selger noe på forumet, eller har jeg misforstått??
BoSJo Skrevet Juli 5, 2008 Skrevet Juli 5, 2008 @Springsteen Systemet virker ganske bra, og folk som snyter bruker gjerne samme brukernavn gang på gang. Med et slikt system ville brukernavnet fort få dårlig kritikk. Hvis man da holder seg fra å *for hånds betale* brukere med få innlegg og ingen kritikk, ja da er man da kommet et stykke vei videre hvertfall. Jeg tror et slikt system ville gavne forummet.
GSS Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Skrevet Juli 15, 2008 Ingen med høyere rang enn meg som har noen formening om dette?
wabby Skrevet Juli 15, 2008 Skrevet Juli 15, 2008 Jeg har tatt opp dette tidligere i en annen tråd og det ser helt "ok" ut. Vi bruker det per i dag på VWAudi klubb forumet også uten problemer. Problemet er bare at dette er laget for vBulletin i utgangspunktet og detter er PhPBB forum. Så da må det: A - Forumet må konverteres B - Vi kan prøve oss på denne som er nevn over, men merk at han som lagde det sluttet å gjøre noe med det i 2006. Så den er litt risky.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå