Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Starta opp med turbo og større dyser idag, men gjekk dårleg på ujamt turtall og sleit med å holde motoren igang når eg trykke inn clutchen å slippe gassen under kjøring?

Kva er problemet? Må eg flytte luft mengde måler forann turbo istedenfor rett foran innsug??

Skrevet

har ikkje skaffa meg chip enda nei...men er ein til her i området så kjøre med original innmat, større dyser...i tilegg til det kjøre han med progresiv btr...

Skrevet

Eg har 90 blokk så det hjelpe vist på litt? Der er kompen senka ettersom eg fekk fortalt av en bmw guru idag, også han andre som kjøre 325 turbo her har ingen chip, funker fett...får tenningsbank ved 0.9 bar...

Skrevet

men uansett er ikkje problemet tenningsbank!

Ujamnhet på tomgang og kutting ved bruking av clutch og null gass i kjøring...for.eks ved nedbremsing..

Skrevet
men uansett er ikkje problemet tenningsbank!

Ujamnhet på tomgang og kutting ved bruking av clutch og null gass i kjøring...for.eks ved nedbremsing..

Ved bruk av større dyser og orginal chipp får den alt for mye bensin på tomgang. Åpne lokket på luftmengdemåleren din og stram hjulet nedi der til bilen går jamt på tomgang. enkel jobb

Skrevet

Ole, eg har en LMM til overs som allerede har fått fjerna lokket, skal du prøve tipset til adekk, så kan vi prøve med min LMM først, så slipper du ødelegge lokket på din, og risikere att det ikkje hjelper...

Berre eit forslag :D

Skrevet
men uansett er ikkje problemet tenningsbank!

Ujamnhet på tomgang og kutting ved bruking av clutch og null gass i kjøring...for.eks ved nedbremsing..

Ved bruk av større dyser og orginal chipp får den alt for mye bensin på tomgang. Åpne lokket på luftmengdemåleren din og stram hjulet nedi der til bilen går jamt på tomgang. enkel jobb

Der har du feilen tenker jeg ja. :)

Har tenkt i samme baner med min, men jeg har massemåler, så tanken slo meg ikke. :roll:

a-dekk

Du har ikke tilfeldigvis begynt med chiping vel? :)

Skrevet
men uansett er ikkje problemet tenningsbank!

Ujamnhet på tomgang og kutting ved bruking av clutch og null gass i kjøring...for.eks ved nedbremsing..

Ved bruk av større dyser og orginal chipp får den alt for mye bensin på tomgang. Åpne lokket på luftmengdemåleren din og stram hjulet nedi der til bilen går jamt på tomgang. enkel jobb

Der har du feilen tenker jeg ja. :)

Har tenkt i samme baner med min, men jeg har massemåler, så tanken slo meg ikke. :roll:

a-dekk

Du har ikke tilfeldigvis begynt med chiping vel? :)

Chipper alle biler med Bosch styreenhet :lol:

Og de fleste Tdièr og

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...