Jump to content

Turbo E30 325


|Ole|
 Share

Recommended Posts

Starta opp med turbo og større dyser idag, men gjekk dårleg på ujamt turtall og sleit med å holde motoren igang når eg trykke inn clutchen å slippe gassen under kjøring?

Kva er problemet? Må eg flytte luft mengde måler forann turbo istedenfor rett foran innsug??

Link to comment
Share on other sites

har ikkje skaffa meg chip enda nei...men er ein til her i området så kjøre med original innmat, større dyser...i tilegg til det kjøre han med progresiv btr...

Link to comment
Share on other sites

Eg har 90 blokk så det hjelpe vist på litt? Der er kompen senka ettersom eg fekk fortalt av en bmw guru idag, også han andre som kjøre 325 turbo her har ingen chip, funker fett...får tenningsbank ved 0.9 bar...

Link to comment
Share on other sites

men uansett er ikkje problemet tenningsbank!

Ujamnhet på tomgang og kutting ved bruking av clutch og null gass i kjøring...for.eks ved nedbremsing..

Link to comment
Share on other sites

men uansett er ikkje problemet tenningsbank!

Ujamnhet på tomgang og kutting ved bruking av clutch og null gass i kjøring...for.eks ved nedbremsing..

Ved bruk av større dyser og orginal chipp får den alt for mye bensin på tomgang. Åpne lokket på luftmengdemåleren din og stram hjulet nedi der til bilen går jamt på tomgang. enkel jobb

Link to comment
Share on other sites

men uansett er ikkje problemet tenningsbank!

Ujamnhet på tomgang og kutting ved bruking av clutch og null gass i kjøring...for.eks ved nedbremsing..

Ved bruk av større dyser og orginal chipp får den alt for mye bensin på tomgang. Åpne lokket på luftmengdemåleren din og stram hjulet nedi der til bilen går jamt på tomgang. enkel jobb

Der har du feilen tenker jeg ja. :)

Har tenkt i samme baner med min, men jeg har massemåler, så tanken slo meg ikke. :roll:

a-dekk

Du har ikke tilfeldigvis begynt med chiping vel? :)

Link to comment
Share on other sites

men uansett er ikkje problemet tenningsbank!

Ujamnhet på tomgang og kutting ved bruking av clutch og null gass i kjøring...for.eks ved nedbremsing..

Ved bruk av større dyser og orginal chipp får den alt for mye bensin på tomgang. Åpne lokket på luftmengdemåleren din og stram hjulet nedi der til bilen går jamt på tomgang. enkel jobb

Der har du feilen tenker jeg ja. :)

Har tenkt i samme baner med min, men jeg har massemåler, så tanken slo meg ikke. :roll:

a-dekk

Du har ikke tilfeldigvis begynt med chiping vel? :)

Chipper alle biler med Bosch styreenhet :lol:

Og de fleste Tdièr og

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...