Nytern Skrevet Juli 7, 2008 Share Skrevet Juli 7, 2008 Her er da min 523i. 97mod med 01 facelift, M-understell, M-ratt og shadowline. Må si jeg er litt forelsket.. Kommer bedre bilder etterhvert, blitt mye gnikking og lite fotografering hittil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juli 7, 2008 Share Skrevet Juli 7, 2008 Flotte bil. Du må ikkje være beskjeden med bilder og specs om bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juli 7, 2008 Share Skrevet Juli 7, 2008 Fin bil, har du noen planer for den? M front hadde gjort seg bra, hellers så har du nesten alt etter mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juli 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2008 Hei! Tusentakk for komplimenter ang bilen! Skal få tatt noen bedre bilder av bilen, men kan jo komme med noen specs Dette er som sagt en 97mod 523i med steptronickassa. (Heter den det?) Den har svart skinninteriør, Rondell 58 felger i 8.5 og 10" med 235 og 255-dekk. Den har som sagt komplett 01 facelift, med org hella lykter foran/bak. M-ratt og M-understell har den dessuten også. Bilen har gått 184k km. Den har vel stortsett det meste av utstyr bortsett fra skipose og telefon. Jeg er igrunn 100% fornøyd med utseendet på denne bilen. Er enig med signaturen din, Astri. Less is more Nydelig bil å kjøre ihvertfall, sporer ikke i det hele tatt og går overraskende godt. Koselig at det var litt interesse for bilen, må innrømme at jeg har surfa mye bimmers.no de siste dagene, mye fint å se på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juli 7, 2008 Share Skrevet Juli 7, 2008 Jeg er igrunn 100% fornøyd med utseendet på denne bilen. Er enig med signaturen din, Astri. Less is more Ja du har go grunn til å være fornøyd. Flott bil med ei kjekk utstyrsliste. Less is more e det min bil skal vise iallefall. Skal nok komme litt mer på bilen min, men ikkje så mye at det skriker. Trykk på linken i signaturen så ser du min bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 18, 2008 Forfatter Share Skrevet September 18, 2008 Bare slenger inn etpar bilder til.. Oh, også var jeg på treff forrige helg! Reodor Felgens Gatebiltreff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 18, 2008 Forfatter Share Skrevet September 18, 2008 Bilder fra treffet her: http://s50.photobucket.com/albums/f322/ ... vdaltreff/ Selveste Il Tempo Gigante møtte opp! Og Jan Erik Larsen da.. Han.. Hørtes... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 Tynsetinger her gitt! Syns det var noe kjent med bilen! Jeg som kjører svart E36 M-tech! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 18, 2008 Forfatter Share Skrevet September 18, 2008 Hei! Kult med lokale her da! Jeg tror vi har en felles bekjent. Erling.. Ehh, etternavnet husker jeg ikke.. SaabvolvoErling! Vi burde nesten ta et supermini lokaltreff en dag synes jeg Btw.. Nydelig bil.. Jeg har lagt merke til den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 Artig å se at det er lokale folk her ja, med interesse for skikkelig biler! Erling Nesteby ja, han kjenner jeg! Må fikse ett minitreff en gang ja! Bra du liker bilen min da! Har kommentert bilen din til til dama når vi har kjørt forbi deg, liker at du kjører clean look uten mye dilldall. Bilen din er perfekt utseendemessig, akkurat sånn skal E39 se ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nbnilsson Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 Bare la den få noen mere senk så er du i mål,Hadde personlig ville unngått M fangere, men gjerne speil. Alle andre bruker M så finn på noe annet,det er mye fint å velge i Bare skrik ut hvis det er no minitreff på gang,slenger meg med hvis jeg er hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 Flere Tynsetinger her ja! Ikke verst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 21, 2008 Forfatter Share Skrevet September 21, 2008 Wow! Tusen takk for komplimenter! It made my day igrunn Godt å vite at flere ser det en selv ser i bilen. Også enda en bmw-sjel fra distriktet da! 5-serien din er _grom_, nbnilsson. Troor du kjørte E39 før. Isåfall var den E39en noe av grunnen til at jeg handla E39 selv Men da er det avgjort! Superlite bmw-treff i Tynsetområdet! Jeg er igrunn med på det ca når som helst! Igrunn morsomt at når folk her i gokk først kjører bmw så er de pene og stilrene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nbnilsson Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 Ja kjørte sølv E-39 før,er en her på forumet som er lykkelig eier av den nå. Var dere ikke på våler i helga eller??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 22, 2008 Forfatter Share Skrevet September 22, 2008 Haha, visste ikke at det foregikk noe der før du sa det jeg.. Her følger man med... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå