nbnilsson Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 Kan ta det rundt kl 14 ja. får vasket litt bil å da sånn i tilfelle nytern slenger rundt med kamera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Høres fornuftig ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 Da sees vi i to-tia Må nesten spyle over skuta litt jeg og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nbnilsson Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 Takker for et hyggelig"biltreff" håper vi får tatt et par til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 Like så! Artig å ha noen flere bimmerfolk å snakke med! Må ta ett vinterfelg-treff og når snøen kommer! hehe Venter bare på at nytern skal legge ut noen bilder jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nbnilsson Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 Ja men da blir det mindre godlukt hehe greit å ta en kaffe å snakke ordentlig BIL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 haha Du får skyndte deg å lage nok godlukt før snøen kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Haha! Det eneste jeg tenkte under godluktgenereringa var at jeg skulle vært ute med kamera Men nå kommer det umodifiserte bilder av vårt lille minitreff! Skal Jeg slenge de ut i denne tråden eller lage en ny minitreff-tråd tro? Edit: Jeg lager en ny tråd jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 24, 2009 Forfatter Share Skrevet April 24, 2009 Oioi, da ble bilen laaaaaaaav... Handla komplett FK senkesett fra Autobb og fikk monteringshjelp av et meget kyndig forum-medlem! Dette skal da være 40-20. Hadde ikke regnet med at den skulle bli så lav! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet April 25, 2009 Share Skrevet April 25, 2009 Det ble jo bra! Ble vel bedre å kjøre nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet April 25, 2009 Share Skrevet April 25, 2009 Pappa har også senket sin E39 40-20. Og den skraper nedi det meste, så lavt nok er det ja. Men den er sinnsykt god å kjøre! Ligger som limt på veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 25, 2009 Forfatter Share Skrevet April 25, 2009 Heihei! Hjemme etter 45mils kosetur med bilen. Gikk igrunn greit, merker at det er stivt og lavt men bakkeklaringa virker igrunn helt ok. Hadde jeg visst at senkesettet senket såpass hadde jeg nok funnet meg noe annet.. Sender deg ei mld en av de nærmeste dagene, drunken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2009 Har bestemt meg for en helt ny look nå.. Siden det er vanskelig å skille seg ut i E39 om dagen liksom.. Må si jeg er veldig fornøyd! Ikke bare ser det rått ut, det er veldig komfortabelt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Mai 16, 2009 Share Skrevet Mai 16, 2009 STILIG!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2009 Haha, tusentakk! Jeg velger å kalle looken murmansk special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå