Gå til innhold

Nyterns vakre E39 523i! -Nye felger side 4-

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Haha!

Heldigvis har jeg nye felger/hjul på vei. Smalere bak i tilfelle en burde senke det siste hakket bak :D

Det blir noen meget uvanlige felger, finnes ikke E39 med sånne felger i Norge ihvertfall. Det vet jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 10 months later...

Oi, her har det skjedd lite..

Er ikke lett med E39, uansett hva en gjør er det 149495stk som har gjort det før deg. Som ca alle andre litt entusiastiske E39-eiere slengte jeg på en flipp på bakluka i høst. Ellers handla jeg "lyspakke" interiørlampe med lysdioder og kobla opp nylig. Ble fint :)

Den viktigste oppgraderingen som er gjort siden sist er nok denne billede.asp?billede=5359_1_55250.jpg&map=1

Org bmw reservedel, bunnpanne/tannstangbeskyttelsesplate i 3mm tykt stål. Den har redda meg etpar ganger allerede :)

Kjøpte meg bbs 2-delte felger her om dagen. 17x8 og 17x9. Helt passe, subber ikke i det hele tatt med 255-dekk bak og 235 foran. Ikke fått hivi på senterkoppene enda. Er mulig jeg har planer om polering av kant og senter i bilens farge, men jeg likte igrunn felgene som de er.

020420101013.jpg

020420101017.jpg

Sånn har bilen rulla i vinter, skikkelig Litauen/polen stuk

13032010972.jpg

Ellers har det vært masse styr med vannlekkasjer i vinter, den største synderen er avbildet her:

mms330_19032010980.jpg

Mekonomen som bestilte og monterte denne vannpumpa for 10-15k km siden tar selvfølgelig ikke på seg noe ansvar whatsoever.. Skikkelig hyggelig verksted.. De mener motoren min har gnagd istykker skovlene.. Yeah right.. :)

Tilslutt må jeg få takke nbnilsson for all hjelp, han er virkelig redningsmannen for min del :)

Edit: Det ordna seg med mekonomen, kjempefornøyd med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...