nbnilsson Skrevet Mai 17, 2009 Share Skrevet Mai 17, 2009 Nå er jeg ganske så sikker på at noen karer i hvit frakk leter etter deg... blir snart innlagt no tur jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2009 Haha! Heldigvis har jeg nye felger/hjul på vei. Smalere bak i tilfelle en burde senke det siste hakket bak Det blir noen meget uvanlige felger, finnes ikke E39 med sånne felger i Norge ihvertfall. Det vet jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2009 Nye hjul i dag! Må si det var en åpenbaring å rulle på Toyo Proxes T1R eller hva de heter. Ikke så ille felgene heller! Synes det ble kult! Og uvanlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet Mai 22, 2009 Share Skrevet Mai 22, 2009 Æsj så stygt! Neida! Blei jo bra dette! Var skeptisk da jeg så bildene av felgene tidligere, men dette var jo flott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2009 Tusentakk, for å være ærlig var jeg litt skeptisk ei stund selv Synes vi må få til et E39-meet snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nbnilsson Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 Ser ut for at du trenger en runde med spacere så sitter de som et skudd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2009 Hehe, jaa.. Me needs the spacers.. Ihvertfall bak.. Tenkte å vente til vi hadde fått den ned et hakk bak. Da er det lettere å beregne subbeavstander. Ka du trur? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nbnilsson Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 Har litt div spacere liggende så vi kan prøve litt når jeg kommer meg hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2009 Det hadde jo rocka! Alltid velstand når du returnerer til bygda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 Har spacere liggende jeg også, men da må du sørover til sivilisasjonen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alner Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 good Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 se der ja! der har du jo fått slengt på hjula og greier =) blei vel bra det =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2009 Litt dårlig bilde. Godt å få kjerra enda mer ned bak. Nå er jeg fornøyd med høyden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 2, 2010 Forfatter Share Skrevet April 2, 2010 Oi, her har det skjedd lite.. Er ikke lett med E39, uansett hva en gjør er det 149495stk som har gjort det før deg. Som ca alle andre litt entusiastiske E39-eiere slengte jeg på en flipp på bakluka i høst. Ellers handla jeg "lyspakke" interiørlampe med lysdioder og kobla opp nylig. Ble fint Den viktigste oppgraderingen som er gjort siden sist er nok denne Org bmw reservedel, bunnpanne/tannstangbeskyttelsesplate i 3mm tykt stål. Den har redda meg etpar ganger allerede Kjøpte meg bbs 2-delte felger her om dagen. 17x8 og 17x9. Helt passe, subber ikke i det hele tatt med 255-dekk bak og 235 foran. Ikke fått hivi på senterkoppene enda. Er mulig jeg har planer om polering av kant og senter i bilens farge, men jeg likte igrunn felgene som de er. Sånn har bilen rulla i vinter, skikkelig Litauen/polen stuk Ellers har det vært masse styr med vannlekkasjer i vinter, den største synderen er avbildet her: Mekonomen som bestilte og monterte denne vannpumpa for 10-15k km siden tar selvfølgelig ikke på seg noe ansvar whatsoever.. Skikkelig hyggelig verksted.. De mener motoren min har gnagd istykker skovlene.. Yeah right.. Tilslutt må jeg få takke nbnilsson for all hjelp, han er virkelig redningsmannen for min del Edit: Det ordna seg med mekonomen, kjempefornøyd med det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos Skrevet April 2, 2010 Share Skrevet April 2, 2010 Ble bra med bbs felgene. nå kan du vel senke litt mer og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå