Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sier ikke denne dommen indirekte at det er lov å råkjøre? Kjører man av og overlever, pyttsan - forsikringsutbetaling får man jo uansett... Er i tvil hvor lurt dette er :?

Ønsker ikke på mange å bli lamme, men et visst ansvar må man ta på seg når man driter seg sånn loddrett ut.

Skrevet

Ønsker ingen lamme jeg heller men om enn leser noen av innleggende nedenfor til artikkelen om folk med sykdom som sikkert har kjempet mange år for mindre hjelp uten fått det kan enn begynne lure på rettferdigheten i dette landet. Da rettsvesen skal være den som viser moralsk vei i dette samfunnet gjør slik som de gjør i denne saken sjønner jeg svært lite av dette norske samfunn. Trodde forsikringselskapene var den som var bad her jeg men moralens norske voktere viser værre ansikt jo slik jeg ser det.

Skrevet

Jeg blir dårlig av å lese slikt. Bare tanken på at jeg må bruke skattepengene mine på å sponse en narkoman og tilbakestående vattnisse som er kriminell, og kostet samfunnet nok allerede før han ble mongis. Det er Norge dessverre, sett alle på trygd og hold dem i hånda.

Synd ikke idioten døde, hadde spart samfunnet og helsevesenet.

Skrevet

Jeg vil tippe at denne tråden kommer til å skli ut i en enorm politisk debatt, men for å holde meg på temaet, så vil jeg si som fler og si at dette er rett og slett for dumt.

Er jo ikke "utypisk" norsk å sympatisere med kriminelle.

Skrevet

Tja, sånn som jeg ser det har vi måttet betale uansett på en eller annen måte. Får dem forsikringutbetaling, får vi høyere forsikring. Har dem ikke fått forsikringsutbetaling så måtte dem ha fått større støtte/tilskudd fra staten, og da hadde vi måttet betale mere skatt.

Skrevet

Norge er skreddersydd for kriminelle og latsabber. Kvalmt.

Hælvettes staten skal ikke klage på at det begås lovbrudd her til lands. Hadde også dratt til Norge skulle jeg gjort faenskap. Er du så "uheldig" og blir tatt får du noen uker på en av Norges hoteller med biljardbord og mulighet for utdanning.

Skrevet

Jeg reagerer mer på alle pengene som går med til forsikringssvindel, og det at folk lar seg bli påkjørt med vilje (...)

Hvem som helst kan være på feil sted til feil tid, havne oppi ting de egentlig ikke ville vært med på. Alle har vel gjort ting man angrer på, ikke minst på veien?

Skrevet

Ja det var vel helt uforskylt at de hadde gjort innbrudd og tatt med seg hele jævla automaten... og det var vel uforskylt at de prøvde å kjøre fra purken med 500kg løst gods i bilen. eller.....

Blir forbanna når slike folk får forsikring utbetalt. Er faen meg nok at jeg må betale ekstra skatt for slike drittunger.

Vi snakker om noe helt annet hvis det hadde vært under andre omstendigheter.

Jeg blir kvalm av norsk rettsvesen. De som blir tatt 10-15kilometer i timen over fartsgrensa får større bøter enn folk som pusher knark og gjør andre lovbrudd med fullt overlegg.

Skrevet

Er vel ikke en annonse, men en artikkel =) *pirke*

Men det blir helt høl i hue at slike skal få erstatning... Samme som han soppen herfra det som satt på med kompisen i fylla også dro de av i 160 eller.no.

Kompisen overlevde, men han andre ble rullestolbruker. Nå har han faktisk klart å få en viss andel erstatning.

Skrevet

Enig med "Werther" her.

Hadde vært det aller beste om hele banden hadde strøket med..

Føler på ingen som helst måte sympati med han her fyren.

Det samme gjelder egentlig alle kriminelle..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...