RogE36R Skrevet Juli 7, 2008 Share Skrevet Juli 7, 2008 Hei, Skal bytte ut høytalerene i hatte hyllen til 6*9. Har hørt snakk om noe adapter greier til dette. Noen som vet? Alternative muligheter? Mvh Roger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juli 7, 2008 Share Skrevet Juli 7, 2008 Du kjøper disse adapterene: www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=674 ... id=&vn=736 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet August 2, 2008 Share Skrevet August 2, 2008 Vil dette se omtrent orginalt ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet August 2, 2008 Share Skrevet August 2, 2008 Vil dette se omtrent orginalt ut? Det ser helt originalt ut, du bare monterer denne ringen på undersiden av hattehyllen din mellom høytaleren og metallet.Da kan org. høytaler deksel sitte på plassen sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet August 2, 2008 Share Skrevet August 2, 2008 Ok, takk for svaret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet August 2, 2008 Share Skrevet August 2, 2008 Jeg har veldig dårlig erfaring med de festene der... Så fort bilen homper litt, detter høyttalerne ned med en gang.. Hele festegreia lissom, detter av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet August 2, 2008 Share Skrevet August 2, 2008 Har disse i min, Fungerer veldig bra. Slipper å borre eller noe da. Har ikke opplevd at de detter ned eller at høytalerne detter ned, de sitter som støpt. Veldig fornøyd, disse har stått i bilen i 1 og et halvt år og har enda ikke løsnet på noe måte. Kjør på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet August 2, 2008 Share Skrevet August 2, 2008 Kanskje de festegreiene på mine er ødelagt.. De ser litt slitte ut igrunn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet August 2, 2008 Share Skrevet August 2, 2008 Men det må skjæres i hylla?, kan noen legge ut bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet August 2, 2008 Share Skrevet August 2, 2008 Men det må skjæres i hylla?, kan noen legge ut bilde? Ikke noe skjæring eller noen annen form for modifisering, bare å skru fast. Jeg har hatt sånne i min gamle bil i 5 år uten problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet August 2, 2008 Share Skrevet August 2, 2008 Skru fast? Hahaha.. Kanskje derfor mine detter ned.. Jeg har ikke skrudd noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet August 2, 2008 Share Skrevet August 2, 2008 Skru fast? Hahaha.. Kanskje derfor mine detter ned.. Jeg har ikke skrudd noe Jeg skrudde fast mine Kjørte ikke engang én meter uten å skru dem fast, fordi jeg SÅ jo at dem satt dårlig på. Daaa-aa *panneklask* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet August 2, 2008 Share Skrevet August 2, 2008 Hva skal dem skrues fast i da? Er jo ikke noen hull, som passer med hullene i de festene lissom? Sånn hull i hull, eller skrue i hull, eller ting i hull, på en måte! Hull. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet August 2, 2008 Share Skrevet August 2, 2008 Jo. Det er de hulla de orginale høyttaler kassene som står bak der orginalt. 2 skruer er det vel.. Har like i min bil. Kjekke de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet August 3, 2008 Share Skrevet August 3, 2008 Må skru dem fast ja, bare å ta en skrue med mutter det så sitter den som støpt. Og fungerer kjempe bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå