Astri Skrevet Juli 7, 2008 Share Skrevet Juli 7, 2008 Hva står DCS III og ASC+T for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Juli 7, 2008 Share Skrevet Juli 7, 2008 ASC er Antispinn, DCS vet jeg ikke, DSC derimot er stabiliseringskontroll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juli 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2008 Flott. Var eg som skreiv feil. Takk for hjelpa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Juli 7, 2008 Share Skrevet Juli 7, 2008 kjøpe deg E60? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 7, 2008 Share Skrevet Juli 7, 2008 DSC står for Dynamisk Stabilitetskontroll og er standard på alle E60/E61. Systemet gjør at ved både under- og overstyring reduserer DSC drivmomentet og bremser hvert hjul individuelt. Ved at DSC gjør dette stabiliseres bilen igjen i løpet av millisekunder, noe som da gjør at stor og farlig sladd forhindres. På alle E60/E61 facelift er DSC knappen som sitter ved bryterpanelet erstattet med noe som heter DTC. Dette er en tilleggsfunksjon til DSC som er standard på alle facelift modellene. DTC tillater sportslig kjøring og hjulspinn som sørger for optimalt veigrep. Selv om den lar deg leke litt lar den deg ikke leke for mye ettersom DSC fortsatt har noe å si.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juli 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2008 Jøss, du har noen utrolige svar! Takker for skikkelig utfyllende svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir_T Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 Skal Du ha Deg E60 Astri...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2008 haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B_K___ Skrevet Juli 12, 2008 Share Skrevet Juli 12, 2008 sniker meg inn her med et spørsmål: når man slår av DSC bryteren, er antispinn slått av da? eller går det ikke an? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juli 12, 2008 Share Skrevet Juli 12, 2008 når jeg holder inn den DTC knappen i noen sekunder så funker det fint å spinne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B_K___ Skrevet Juli 12, 2008 Share Skrevet Juli 12, 2008 Heeeey=) takk for tipset (var nettop ute å prøvde) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå