Aguilera Skrevet Juli 7, 2008 Skrevet Juli 7, 2008 Har kjøpt meg et sett med nye pedaler, men fikk problemer da vi kom til bremsen. Den er jo tydeligvis av stål.. noe de andre ikke var. Vi klarer ikke borre igjennom rett og slett! Hvordan har dere andre fikset dette problemet?
Rabies Skrevet Juli 7, 2008 Skrevet Juli 7, 2008 Du trenger en kraftigere drill... Enkelt og greit Jeg brukte en sånn monstermaskin med ledning (bateridrill holder ikke) som ikke ligna grisen og måtte allikevel holde på en stund før den gikk igjennom.
marararius Skrevet Juli 7, 2008 Skrevet Juli 7, 2008 Eller så trenger du skikkelige borr! Det jeg måtte..
Aguilera Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Skrevet Juli 8, 2008 M/// faktisk...hihi Det ble en skriveleif der ja
Søreng Skrevet Juli 8, 2008 Skrevet Juli 8, 2008 Begynn med å ha et solid borr, og borr som faen! Husker ikke hvor lang tid det tok, men ei stund
mY6 Skrevet Juli 8, 2008 Skrevet Juli 8, 2008 Brukte så jævlig sterk dobbelsidig tape jeg. Så kappa jeg av skruehodene og limte de fast i pedalen, slik at det så ut som om pedalen var skrudd fast
Aguilera Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Skrevet Juli 8, 2008 Ble en midlertidig mellomting her, skrudde den nye fast oppå den gamle..hehe Hverken ser eller merker noe forskjell.. Men hvorfor i alle dager er kun den ene pedalen i stål?
mY6 Skrevet Juli 8, 2008 Skrevet Juli 8, 2008 Sikkert fordi det er bremsepedalen. Den skal tåle en skikkelig nødbrems
///Mysild Skrevet Juli 8, 2008 Skrevet Juli 8, 2008 litt kjipt om pedalen brekker? hehe... bare å borre funker fint som fy det
Haug530D Skrevet Juli 8, 2008 Skrevet Juli 8, 2008 litt kjipt om pedalen brekker? hehe...bare å borre funker fint som fy det Jepp, har selv borret på min, skjønner ikke helt hva problemet er, men du må ha en borr for metall, ikke tre
Ad|oS Skrevet Juli 8, 2008 Skrevet Juli 8, 2008 Hadde heller ikke noe problem med å lage hull. Tok selvsagt litt lengre tid enn på pedalene i plast, men batteridrill og metallbor fungerer utmerket
Simen! Skrevet Juli 8, 2008 Skrevet Juli 8, 2008 Tips, må nok kjøre borret nokså fort! til mindre bor til større hastighet
Riefarn Skrevet Juli 9, 2008 Skrevet Juli 9, 2008 Bruk en god drill (batteridrill holder om den er bra) og hurtigstålsborr.. Da kan du borre på maksimal fart, og tar ikke evigheter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå