Fredrik90 Skrevet Juli 7, 2008 Skrevet Juli 7, 2008 Hei, skal skifte olje på min e36 93mod, og lurer derfor på hvordan jeg resetter at jeg har skiftet olje? Fredrik
turn-in Skrevet Juli 7, 2008 Skrevet Juli 7, 2008 Det står her, hvis du tar sjansen på å fikle med ledninger: http://www.bilforumet.no/3-serien/94375 ... reset.html Ellers anbefaler jeg deg å investere i en service-resetter til noen hundrelapper.
Hindmost Skrevet Juli 7, 2008 Skrevet Juli 7, 2008 Synes jeg leste om en på forumet som fikk dette gjort gratis hos bavaria. Er jo en mulighet, siden du bor i stavanger?
Fredrik90 Skrevet Juli 7, 2008 Forfatter Skrevet Juli 7, 2008 Ja, kom på at jeg også hadde lest det, får vell ta en tur bort til Bavaria, så slipper jeg å ødelegge noe
TerjeAa Skrevet Juli 8, 2008 Skrevet Juli 8, 2008 Som det står her "Pinne 7 til jord med tenningen på", men jeg ville brukt en prøvelampe eller en motstand i mellom så det ikke blir kortsluttning............
Rayb Skrevet Juli 8, 2008 Skrevet Juli 8, 2008 Jeg skal ikke gå etter tråd-starteren her, men folkens... det er lov å bruke "søk i forumet" knappen en gang i blandt!!! Dette spørsmålet er sikkert blitt stillt 100 ganger før! Er ikke uten grunn det er over 1200 sider i det Tekniske forumet, ta et søk før man poster en ny tråd folkens, så finner man stort sett det man leter etter!!!
Sir Hofstad Skrevet Juli 8, 2008 Skrevet Juli 8, 2008 Jeg skal ikke gå etter tråd-starteren her, men folkens... det er lov å bruke "søk i forumet" knappen en gang i blandt!!!Dette spørsmålet er sikkert blitt stillt 100 ganger før! Er ikke uten grunn det er over 1200 sider i det Tekniske forumet, ta et søk før man poster en ny tråd folkens, så finner man stort sett det man leter etter!!! Etter 22 innlegg mener jeg det er lov å spørre.. Hva er vitsen med forumet hvis alle skal henge på en og ikke gi ordentlig hjelp. 7 til jord, hjelper ikke han, men en link/forklaring ville. Tar dere like lang tid som å skrive slike svar. Trenger trådstarter hjelp kan han sende meg PM, da jeg ikke slår opp slike tråder flere ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå