nalegutt Skrevet Juli 7, 2008 Share Skrevet Juli 7, 2008 Her er min BMW e36 cab 328i 96 mod. den var kliss orginal med m fangere å sideskjørt. det er lyst skin int. Jeg kjøpte først keskin kt1 felger,men fant fort ut att mine hjulbuer måtte kraftigt modifiseres for og få plass til dem,å fant derved ut att jeg like godt solgte dem å kjøpte noen andre isteden for, å havnet derved på M3 csl replica, 8,5x18 og 9,5x18. med ein hardt hammringsøkt på hjulbuene mine så fikk jeg plass til dem;) så er det litt småknask som er bestillt som kommer til og bli montert etter hvert:) x-lyktelokk x-M3 spegler x-orginalfrontlista som står mellom dtm lippa å frontfangeren(allt skal lakerer i bilens farve. Bilstereo er også montert, byttet ut orginale med Focal komp-sett fremme å bak, å Focal 4 kanals forsterker til det, åsså 2x RockFord (" power suber. å bruker en spl(1300w?) monokanals forsterker til dei. å allt dette styres av ein hefti Pioneer spiller med blåtann å 3 linjeutgangers spiller:) kom med inspill til forbedringer folkens;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiann Skrevet Juli 7, 2008 Share Skrevet Juli 7, 2008 sorte nyrer og et sort tak hadde gjort seg synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 8, 2008 Share Skrevet Juli 8, 2008 hmmm... den leppa foran som er til en orginalfanger og ikke til en m-tech fanger ville jeg solgt, og kjøpt en m3 leppa, og gt splittere evt gt leppa så rart ut! men fine felger, og "ok" motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 8, 2008 Share Skrevet Juli 8, 2008 Få senka den litt ned foran, fjerne leppa og få på M3-speil. Blir bra da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 8, 2008 Share Skrevet Juli 8, 2008 Der kom tråden ja Såg veldig bra ut med csl felgene, må ta noen litt bedre bilder en dag kanskje Jeg er glad for at Keskin felgene ikke passet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå