Gå til innhold

Mobil themes med min bil på


Astri
 Share

Anbefalte innlegg

Er det noen som driver å lager mobil-themes her?

Skulle så gjerne hatt et theme til min Sony Ericsson w910 med bilder av min egen bil, bmw emblemer og noen tøffe effekter i svart og flammer... E det noen som klarer det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg prøvde det, men bildene eg hra e for store, og eg syntes det va litt simple greier. Eg hra lasta ned Sony Ericssons Theme Creator, men får det kje heilt te pga bildene e for store der og... Klare ikkje å resiza dei... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som driver å lager mobil-themes her?

Skulle så gjerne hatt et theme til min Sony Ericsson w910 med bilder av min egen bil, bmw emblemer og noen tøffe effekter i svart og flammer... E det noen som klarer det?

Hoho, dette lukter harry! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde vel ikke være noe problem å finne BMW-themes inne på de sidene. Var jo over 80 alternativer å velge i. Fant ett kult ett der rondellen snurrer rundt sin akse på skjermen. La etterpå inn en wallpaper som skjermspaper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg fant masse stiligt med e60 som eg lasta ner, men kunne tenkt meg en med min bil.

Har photoshop, men det er så vidt eg klarer å mestre paint, så det e nok litt for innvikla for meg... Men om noen vil prøve å lage ein te meg så blir eg glad. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...