Bimmerlars Skrevet Juli 12, 2008 Share Skrevet Juli 12, 2008 Jeg vet at jeg har VR sensor på cam, men jeg trodde at jeg hadde ikke IAC? Noen andre som kan bekrefte/avkrefte dette? Stoler litt på J. Hofstad her...Edit: Bimmerlars, du har sikkert M50B20TU (vanos) motoren som har visst hall giver, men det er ikke tilfellet med M50B20 non vanos. Er tomgangsregulator = IAC? Den blir ikke nevnt i bentleymanualen og jeg har heller ikke sett den på realoem sine diagrammer. Nei, jeg har M50B20 uten vanos. Dersom det er en skjermingskabel er det nok bare jeg som bomma Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camxer Skrevet Juli 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2008 m50b20 skal ha VR, m52 har Hall på kam. Er 3 pinner på VR kontakten også: signal+, jord- og shield.5: du har 60-2 hjul. 60 tenner totalt med 2 missing. Er 58 tenner + 2 som mangler altså. 6: 6stk COP 7: henger en IAC under innsuget, med 3 pinner som er PWM styrt. Har fått bilen på ramper som jeg lånte fra en venn og har tellet tennene og det er 60-2 Angående tomgangsregulatoren så klarte jeg ikke å finne den, men på realoem så stod det to typer bosch 3 pol og så var det også en 2 pol som var beskrevet som "national version Germany". Bilen min ble opprinnelig kjøpt i Tyskland så jeg antar at jeg har 2 pol (pinner)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juli 12, 2008 Share Skrevet Juli 12, 2008 TR ligger under innsugmanifold. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camxer Skrevet Juli 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2008 Er klar over plasseringen, men kommer meg ikke til der og ser ikke noe som ligner det som vises på diagrammet til realoem, skal ta et grundig sjekk imorgen med litt bedre lys. Lommelykten fungerte ikke særlig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå