bård Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2008 hvilke felger vil du selge da?? er intr i begge. evt prisant på pm.... Bestemmer meg i lpet av helga for hvilke jeg beholder, begge sett har helt nye dekk, har ikke sett breyton felgene ennå så vet ikke stand på de men vi blir sikkert enige om pris.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 Frontlykter? Trenger kun glasset til venstre lykt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Juli 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2008 Frontlykter? Trenger kun glasset til venstre lykt? Har helt sikkert glass liggende til deg, men hva slags glass trenger du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Juli 10, 2008 Share Skrevet Juli 10, 2008 glass til venstre frontlykt. Original frontlykt tror jeg det er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 10, 2008 Share Skrevet Juli 10, 2008 du har vel ikke bakluke? åssen farge har den og er det rust? Har luke ja, er en til som var interessert i den, vet ikke om jeg skal selge den røde eller blå ennå, men det finner jeg ut i morgen. okei si fra da jeg er vertfall interisert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Juli 11, 2008 Share Skrevet Juli 11, 2008 Hmm... byr 1000 for baklykter og bakluke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r0l4n Skrevet Juli 11, 2008 Share Skrevet Juli 11, 2008 Du har en PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Juli 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2008 hvilke felger vil du selge da?? er intr i begge. evt prisant på pm.... Selger begge felgsetta nå.. skal prøve å få lagt ut bilder i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Juli 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2008 Oppdatert med bilder i første post.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t-kaa Skrevet Juli 12, 2008 Share Skrevet Juli 12, 2008 bilder av panser og bakfanger er ønsket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Juli 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2008 Begge deler er lakkert for under ett år siden og ser bra ut, liten ripe i panser men. Du som har sendt meld på det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t-kaa Skrevet Juli 13, 2008 Share Skrevet Juli 13, 2008 Begge deler er lakkert for under ett år siden og ser bra ut, liten ripe i panser men. Du som har sendt meld på det? jupp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endre88 Skrevet Juli 13, 2008 Share Skrevet Juli 13, 2008 hvor mye for to fram stoler ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2008 hvor mye for to fram stoler ? 1000 lapp bud.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endre88 Skrevet Juli 14, 2008 Share Skrevet Juli 14, 2008 i bergen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå