carlhaakon Skrevet Juli 10, 2008 Share Skrevet Juli 10, 2008 samme som jeg har det der kjører altid med vindua oppe i mellom trange gater og slikt bare for å lytte på lyden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Juli 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2008 samme som jeg har det der kjører altid med vindua oppe i mellom trange gater og slikt bare for å lytte på lyden Ja, har vært borti det en del ganger nå, hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Juli 10, 2008 Share Skrevet Juli 10, 2008 Knallfin lyd. Helt sånn jeg kunne tenkt meg. Blir det samme lyden på 2-literen? Er vel kanskje ikke få med kun et tilgangsrør, eller? Du får scorpion bakpotte til alle motormodeller i e36 serien bortsett fra disel tror jeg, så løp og kjøp Det blir nok ganske fin lyd på 2L også. Men det er ikke ekstrem resonans eller? Kan tåle litt men ikke alt for mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Juli 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2008 Vil ikke si det er ekstremt, men er en del bass på lave turtall osv, men jeg er 19år, så jeg holder ut et par år til med mye lyd i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Juli 11, 2008 Share Skrevet Juli 11, 2008 Heheh, ja jeg også, må bli en sån Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristoffer.n Skrevet November 30, 2009 Share Skrevet November 30, 2009 Lurer på og kjøpe Scorpion til min 320i e36, på Koed.dk. Ser det står "land" på lista som jeg må fylle ut, og det går ikke an og skifte på det. Er det bare og skrive inn navn, adresse, postnummer osv og så blir det sendt hjem til meg? Noen som har erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 30, 2009 Share Skrevet November 30, 2009 gå inn på koed.no så slipper du å tenke på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet November 30, 2009 Share Skrevet November 30, 2009 snakk om å ta opp gammel tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristoffer.n Skrevet November 30, 2009 Share Skrevet November 30, 2009 gå inn på koed.no så slipper du å tenke på det SÅ enkelt ja takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Desember 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2009 Hehe, Ligget lenge denne tråden ja. Får håpe du blir fornøyd med eksosanlegget da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 Dama har samme eksos på sin E36 320, igrunn helt lik lyd som du har i din 325. Digger å kjøre bilen , mest pga lyden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 Vet ikke om jeg har scorpion, men har e36 325 med eff anlegg fin lyd ja! Henta en kompiss en gang, han lurte på hvorfor i helsikke jeg hadde oppe ruta Jeg sa bare at han skulle holde kjeft å høre etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 Knallrå lyd Blir nok coupe med 6,er og scorpion anlegg neste gang ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-E30 Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 med scorpion får du fram grommeste lyden av 6'ern meiner vertfall eg en kompis har samme på 320'en sin, eg elsker den grove brumminga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 So sant so sant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå