Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det betyr altså at de ikke har bevis for at de har stjålet drivstoff.

Syns han bensinstasjoneieren kan sende regningen til de som bestemmer drivstoffprisene her til lands, en privat regning så man slipper å betale det tilbake som høyere avgifter. :D

Skrevet

Var noen som stjal diesel fra jobben også.. Hadde en stor tønne stående ved Bjerka St. Da vi skulle fylle på robeltralla var den brutt opp gitt. :P

Skrevet
Diesel er jo billigere nå enn noensinne ( bortsett fra to år siden)

Aldri har diesel og bensin vært så billig,

Se på lønnen deres gutter, og sammenlign.

Folk som klager over bensinprisen bør lese en bok om makroøkonomi.

Ignorance!

Dette her hører man stadig vekk av media og folk som sluker det rått. Men er det fakta? I 2002-03 husker jeg at jeg vanligvis fyllte bensin for 7.50-7.75 og diesel 1/1.50 billigere. Altså halve prisen av i dag og litt til.

Hvem her har doblet årslønnen sin på 5 år? Noen? IKKE jeg, og ingen jeg kjenner. Drivstoff har blitt veldig mye dyrere, spesielt de siste 3 årene.

Skrevet
Diesel er jo billigere nå enn noensinne ( bortsett fra to år siden)

Aldri har diesel og bensin vært så billig,

Se på lønnen deres gutter, og sammenlign.

Folk som klager over bensinprisen bør lese en bok om makroøkonomi.

Ignorance!

Dette her hører man stadig vekk av media og folk som sluker det rått. Men er det fakta? I 2002-03 husker jeg at jeg vanligvis fyllte bensin for 7.50-7.75 og diesel 1/1.50 billigere. Altså halve prisen av i dag og litt til.

Hvem her har doblet årslønnen sin på 5 år? Noen? IKKE jeg, og ingen jeg kjenner. Drivstoff har blitt veldig mye dyrere, spesielt de siste 3 årene.

Nei, men du brukte ikke hele lønna de på bensin i 2002-03 vel?:P Men skjønner tegninga, alle har ikke gått så forferdelig mye opp i lønn.

Skrevet

det verste av hele dritten her er km godtgjørelsen som har gått op 50øre de siste 20 årene eller noe... og bensinprisene har gått opp nesten 10kr..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...