Hoem Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2008 Da leder du foreløpig, det kan sendes om kjøper har noen ideer til hvordan, har muligheten til å kjøre det til hurtigrute stasjon, hurtigbåt(vanskelig å få med en motor med hurtigbåten da ) og norcargo er like ved. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djcmb Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 Okei.. Hadde vært litt slit å dratt fra Moss til Kristiansund.. Hehe, men det jeg lurer på er om den passer i en e30? Ellers så har jo ikke budet mitt noen mening.. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 kassa med følere? prisantydning på kassa alene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2008 Spør fliid som kommenterte tidligere i tråden ! Og du om kassa, kassa har en føler hvertfall, hva den er til. vet jeg ikke da. Prisantydning er bud siden jeg egentlig ikke har anelse hva det er verd;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Juli 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2008 Da er motor solgt, fjerner den fra førstepost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå