Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på med en 79mod 635csi og trenger garasjeplass/verksted i bergen. Noen som kan være behjelpelig? Kan godt være med i spleiselag hvis det er en mulighet.

Er profesjonell sveiser på MIG og TIG. Og jeg hjelper gjerne til på annet prosjekt hvis noen hjelper meg med garasjeplass. :)

Skrevet

Til Hylland

Trenger plass til å få skrudd litt på bilen. Skal ikke drive med noen seriøs demoneringsjobb, da dette blir gjort av et firma i polen. Må ha plass slik at jeg får jekken under bilen og får bytta bremsedetaljer, bytta clutch osv osv. Du kan bare ringe meg Hylland. En PM er og sendt.

Og til jokkalin

Vil ikke kalle meg amatørsveiser når jeg ibesitter 7sveisesertifikater deriblandt tig-titan og har jobba som sveiser på nordsjøen i noen år. ;-)

Skrevet

Oki, var bare nysgjerrig jeg for jeg har hørt noen kalle seg proffsveiser før uten at jeg helt vet hva det vil si å få den benevnelsen :)

Jeg har fagbrev som sveiser og er serifisert selv og jeg hørte noen av gamlegutta på i Kværner kalte seg det, bare at jeg har aldri klart å skjønne forskjellen på vanlig sveiser og proffsveiser :lol:

Håper du får leid deg en plass da :) Burde jo vært genialt for noen å kunne leid en liten krok til deg og samtidig fått litt hjelp med sveising :)

Skrevet
Oki, var bare nysgjerrig jeg for jeg har hørt noen kalle seg proffsveiser før uten at jeg helt vet hva det vil si å få den benevnelsen :)

Jeg har fagbrev som sveiser og er serifisert selv og jeg hørte noen av gamlegutta på i Kværner kalte seg det, bare at jeg har aldri klart å skjønne forskjellen på vanlig sveiser og proffsveiser :lol:

Håper du får leid deg en plass da :) Burde jo vært genialt for noen å kunne leid en liten krok til deg og samtidig fått litt hjelp med sveising :)

Er vel samme som en fotballspiller og en proff fotballspiller..

Alle som jobber som sveisere er vel proff sveisere..? :)

Skrevet
Trenger fortsatt plass til bilen min i bergen. :(

I blomsterdalen er det en gammel gård hvor eier har bygget mange små garasjer som jeg tror leies ut til slikt formål :)

Er iallefall mange med bilprosjekter som holder til der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...