Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

er ikke så veldig inne på dette med stylingdeler ol. ser at noen har en sånn "vinge" helt øverst på bakvinduet. eller kanskje eg kan si en forlengelse av taket. dere skjønner sikkert ka eg mener

skulle gjerne hatt en sånn en. har leita litt men finner ikke. har sett til e39 limo. er det samme ulla kanskje. at de passer til begge?

Skrevet
hei

er ikke så veldig inne på dette med stylingdeler ol. ser at noen har en sånn "vinge" helt øverst på bakvinduet. eller kanskje eg kan si en forlengelse av taket. dere skjønner sikkert ka eg mener

skulle gjerne hatt en sånn en. har leita litt men finner ikke. har sett til e39 limo. er det samme ulla kanskje. at de passer til begge?

Det kjøpte jeg til min touring i sin tid, det kjøper du hos din lokale BMW-forhandler som f.eks Tronrud Bil. Kostet ikke skjorta heller, mener jeg ga rundt 1700,- inkl lakkering. (fikk noe rabatt så vet ikke nøyaktig)

Det er absolutt ikke samme som til sedan.

Skrevet

det va det eg trengte å vite. tenkte kanskje det fantes andre styling sjapper der det evt er billigere. pleier no å være det dyreste alternativet å gå til bmw forhandler, men det va no ikke noe avskrekkende pris.

takk for tipset

Skrevet
det va det eg trengte å vite. tenkte kanskje det fantes andre styling sjapper der det evt er billigere. pleier no å være det dyreste alternativet å gå til bmw forhandler, men det va no ikke noe avskrekkende pris.

takk for tipset

Mind you, du får også det du betaler for.

Jeg kjøper omtrent alle "stylingerdeler" originalt hos BMW (eller originale deler generelt) så mye som mulig. Jeg "styler" ved å sette på original styling, istedenfor kopier som er av dårlig kvalitet og passform. Som regel, så er det verdt å kjøpe originalt.

Skrevet

du har nok et poeng ChrZZ eg er i utgangspunktet av den oppfatning at man får det man betaler for. har funnet orginal på ebay som er grunnet og klar til lakk, men den står til 400$ buy now som då sku bli ca 2000 kr pluss frakt og lakk så det e sku bli noenlunde samme pris som å handle hos jæger og få den lakket

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...