Gå til innhold

Hvordan feste skiltet? e39

Ralph
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg fikk på ny front fanger for en stund tilbake og har ikke fått festa skiltet i og med at jeg ikke vil skru noe direkte inn i fangern.

Har hørt om folk som har teipa det med dobbel sidig teip..

eller er det sånn at jeg MÅ skru det fast?

Skal til Svergie så hadde vært greit å fått det festa.

ideer?

12062008680.jpg

trenger svar fort ! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Borrelås brukes en del på bilskilt. Mange aviskjørere bruker dette på bilene sine på natta ettersom de drar av skiltet og kjører full fres fra postkasse til postkasse, forbi fotoboks for fotoboks.. Da slipper du jo hvertfall å skru.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk på ny front fanger for en stund tilbake og har ikke fått festa skiltet i og med at jeg ikke vil skru noe direkte inn i fangern.quote]

Samme her. M5 front. En kan kjøpe original skiltholder, men har limt fast skiltet. Og da kan man jo ikke klippe heller ;-) Skal du på tur, så ingen bekymmringer - de fleste vil bare se reg.nr...

-Knut-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er aberet med og skru fas skilt rett i fanger? Vil nå foretrekke eventuelt en svart skilt ramme, men så lenge bilen ikke er en utstillingsbil så er det jo overhodet ikke noe sak og ha skiltet skrudd fast rett i fangeren! Det skal jo henge ett skilt i samme dimensjon der hele bilens levetid, så hvorfor så farlig med den helsikes plastikken? Skal du eventuelt tenke på at du skal jo selge fangeren kanskje senere, ja, han vil sikkert ha ett skilt der som du henger skiltet ditt nå. Så da var det liksom ikke store problemet.

Er vel ikke så farlig med 2 skrue hull i fangeren siden det alltid kommer til og henge ett skilt der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...