AC Schnitzer Skrevet Juli 10, 2008 Share Skrevet Juli 10, 2008 Noen her inne på forumet som har vært uheldig? http://www.adressa.no/nyheter/nordtrond ... 113437.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juli 10, 2008 Share Skrevet Juli 10, 2008 Fine felger. Synd det der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juli 10, 2008 Share Skrevet Juli 10, 2008 Samme felger som mine jo.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hauken Skrevet Juli 10, 2008 Share Skrevet Juli 10, 2008 spørs om den blir å se på veien igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juli 11, 2008 Share Skrevet Juli 11, 2008 Den ser ut som og ha tatt kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 11, 2008 Share Skrevet Juli 11, 2008 Det så jo ut som det har vært en fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 11, 2008 Share Skrevet Juli 11, 2008 Synd. Den så pen ut.Håper det gikk bra med de i bilen da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crizi Skrevet Juli 12, 2008 Share Skrevet Juli 12, 2008 fine felger, men hvorfor er bmw'n avbildet og ikke de andre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Juli 12, 2008 Share Skrevet Juli 12, 2008 fine felger, men hvorfor er bmw'n avbildet og ikke de andre? Slutt nå med disse konspirasjonsteoriene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juli 12, 2008 Share Skrevet Juli 12, 2008 fine felger, Flott dere synes det... Har samme felger (19"), men har egentlig ikke vært helt enig med meg selv om de passet på bilen min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Juli 12, 2008 Share Skrevet Juli 12, 2008 fine felger, Flott dere synes det... Har samme felger (19"), men har egentlig ikke vært helt enig med meg selv om de passet på bilen min.. da kan jeg bekrefte at dem ikke passer bilen din! synes de gir bilen et billig preg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå