Gjest Skrevet Juli 10, 2008 Share Skrevet Juli 10, 2008 Da har guttedrømmen endelig gått i oppfyllelse.. Har gått nesten hele rekka på E39 nå! Har hatt 523,528,540im, og en 540ia. ENDELIG har jeg en M5 E39 på vei hit! Overtakelse av bil skjer mest sannsynlig på søndag eller mandag, men jeg tar sjansen på å opprette en tråd allerede:) Vehicle information Type M5 (EUR) Steering LL Door count 4 Engine S62 Cubical capacity 5.00 Power 294 KW Transmision HECK Gearbox MECH Colour ANTHRAZIT METALLIC (397) Upholstery WALK NAPPA/CARAMEL (M3CR) Prod. date 1999-09-27 Order options No. Description 320 MODEL DESIGNATION, DELETION 403 GLAS ROOF, ELECTRIC 415 SUNBLIND FOR REAR WINDOW 428 WARNING TRIANGLE 441 SMOKERS PACKAGE 464 SKIBAG 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 666 RADIO BMW BUSINESS CD 672 CD CHANGER BMW FOR 6 CDS 677 HIFI SYSTEM PROFESSIONAL 842 COLD CLIMATE VERSION 850 ADD FUEL TANK FILLING FOR EXPORT 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 885 SWEDISH/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET 896 DAYTIME LIGHTS FUNCTION 925 SHIPPING PROTECTION PACKAGE Series options No. Description 210 DYNAMIC STABILITY CONTROL (DSC) 216 SERVOTRONIC 261 SIDE AIRBAG FOR REAR PASSENGERS 302 ALARM SYSTEM 423 FLOOR MATS, VELOUR 430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE 459 SEAT ADJUSTM., ELECTR. W. MEMORY 473 ARMREST, FRONT 488 LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 500 HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING 520 FOGLIGHTS 522 XENON LIGHT 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING 555 ON-BOARD COMPUTER 710 M LEATHER STEERING WHEEL 775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE 785 WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS 694 PREPARATION FOR CD CHANGER 774 INDIVIDUAL WOOD TRIM Det var utstyrslisten. Litt spesiell / anonym farge på bilen, men det er helt ok for meg - er storfornøyd med kjøpet så langt og gleder meg til å få bilen på tunet. Har bare noen bilder fra annonsen her: Dårlige bilder igrunn, får ikke fram fargen på bilen. Interiøret er ikke det peneste jeg har sett, men får vel klare meg med det om det ikke dukker opp noen kupp på sorte m5 interiør:) Uansett, en herlig kjøremaskin! Dette er akkurat samme fargen: Syns dette stuket er noe å trakte etter: Da blir det tre lange dager før bilen er på plass:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juli 10, 2008 Share Skrevet Juli 10, 2008 Sweet!! Dette er min drømme bil også... Gleder meg til det er min tur!!!! Gratulerer på forhånd Noen planer med den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juli 10, 2008 Share Skrevet Juli 10, 2008 Ganske ok bil det der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juli 10, 2008 Share Skrevet Juli 10, 2008 finfin børse det der! er det Anders Lien sin gammalbil eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 10, 2008 Share Skrevet Juli 10, 2008 Gratulerer på forhånd hehe Absolutt en bil jeg kunne tenkt meg Blir vel mye drømming inntil du får den. Håper du ikke har en viktig jobb du holder på med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 10, 2008 Share Skrevet Juli 10, 2008 Hehe!! Nei det er ikke Anders Lien sin gamle, den ser riktignok bedre ut (facelift, svart farge etc) men denne bilen fikk jeg en meget god pris på, + den er i topp stand og har grei km. 158 000 har den gått nå. Vurderte lenge anders sin bil, men det ble altså denne! Planer.. hmm.. har lyst på nytt interiør.. hehe.. tror ikke jeg kommer til å gjøre så veldig mye. Men facelift lykter rundt hele må jeg ha:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Juli 10, 2008 Share Skrevet Juli 10, 2008 Syntes interiøret var fint jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 10, 2008 Share Skrevet Juli 10, 2008 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 10, 2008 Share Skrevet Juli 10, 2008 Ja det er ikke så veldig ille igrunn! Greit å ha en E39 som skiller seg litt ut:) Planer blir: - Facelift lykter fremme & bak. - Vaske å pusse bilen - Beholde den lengst mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juli 10, 2008 Share Skrevet Juli 10, 2008 Er spent på den siste planen der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juli 10, 2008 Share Skrevet Juli 10, 2008 Du handler jo ny BMW hele tida! Blir bra. Du får lage en skikkelig prosjekttråd, og begynne moddinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Juli 10, 2008 Share Skrevet Juli 10, 2008 Interiøret er lekker, må ikke bytte ut det Flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H4kon Skrevet Juli 10, 2008 Share Skrevet Juli 10, 2008 Der ja, den som lå på finn det Skikkelig kult interiør i den som ikke alle har, mye bedre enn det hvit/svarte som så alt for mange M5er har. Faceliftlykter, eisenmann eksos og en polering så er den bilen perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juli 10, 2008 Share Skrevet Juli 10, 2008 Gratulerer med drømmebil....! Regner med det blir 3 laaaaaange dager.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 10, 2008 Share Skrevet Juli 10, 2008 Det blir noen lange dager ja.. har faktisk ikke skikklig bil nå siden fattern har X5`en på ferie.. aarhg... Polering og facelift er et must ja! Eisenmann eksos hadde vært snadder.. Får vel ikke noe mer effekt av det? Vil tro at M5 eksosen er ganske optimal til den bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå