Gå til innhold

Ny bil!! 00`BMW M5! :)

Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

Det blir ikke flere omreg. avgifter nå. M5`en skal IKKE bort fra tunet med det første!

Ordna seg slik at jeg fikk hente bilen i dag:) Kom akkurat tilbake fra Vinstra.. JØYE for en bil.. brutal sak! Har fått sett litt grundigere over bilen og den er i meget bra stand motormessig, teknisk og drivverk. Interiøret bærer litt preg av dårlig stell, noe som eier kunne bekrefte. Virker som han har gitt litt blaffen i bilen innvendig, og det er ikke så bra! Men ikke noe store greier.. litt farging/rens på setene, noen nye lister og litt sånt så skal det være tipp topp! Meget tight og fin på veien, mektig imponert..

Denne ble kjøpt på Tronrud 6. Juni eller noe slikt i fjor.. tror han betalte rundt 520k for den, kan du huske hvor mye den var annonsert til?

Nå må jeg ut å vaske litt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Facelykter kommer meget snart! Prøver å få til en god pris på de. Leverandøren som firmaet mitt handler fra har de på lager (orginale hella) men det er dyrt!

Likte interiøret mer å mer.. skulle gjerne farga det opp litt, har du noen tips der anders? du har vel litt erfaring med slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått litt planer ned på papiret:

- Full service på bilen

- Facelift oppgradering rundt hele

- Farging av skinnseter

- Montere Xenon i fjernlys

- Ultra Blue HB4 i tåkelys

- KN Replacementfilter (luftfilter)

- Blanke stusser bak

- Nye M-Matter innvendig

- Skifte konsoll rundt girspaken (slitt)

- 18" M5 felger på vinter

Så vurderer jeg et Carputer prosjekt, jakter på en skjerm som kan passe bra inn om jeg fjerner cdspiller og kjørekomputeren. Kan uansett bruke kjørecomp. på rattet.. Men det blir vinterprosjekt:)

Da har jeg litt å pusle med.. så får vi se hvordan det ser ut etter hvert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bli spennende å følge med på bilholdet ditt, er ikke så mange på norske forum som har slike tråder på E39 M5. Har lest helt utrolig mye dritt om disse bilene på både norske og utenlandske fora, så er litt nyskjerrig. Har jo lyst på en selv med tiden, prisfallet har vært helt enormt på disse de siste årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det blir spennende å se om bilen holder. Hehe.. Har lest en del på M5board om bilen, og det er en del som har vært uheldige med motorras osv. Men er du påpasslig med olja og ikke kjører idiot på kald motor så har du bil i mange tusen km her! Skal uansett over på Castrol olje asap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...