Gjest Skrevet Juli 12, 2008 Share Skrevet Juli 12, 2008 Det blir ikke flere omreg. avgifter nå. M5`en skal IKKE bort fra tunet med det første! Ordna seg slik at jeg fikk hente bilen i dag:) Kom akkurat tilbake fra Vinstra.. JØYE for en bil.. brutal sak! Har fått sett litt grundigere over bilen og den er i meget bra stand motormessig, teknisk og drivverk. Interiøret bærer litt preg av dårlig stell, noe som eier kunne bekrefte. Virker som han har gitt litt blaffen i bilen innvendig, og det er ikke så bra! Men ikke noe store greier.. litt farging/rens på setene, noen nye lister og litt sånt så skal det være tipp topp! Meget tight og fin på veien, mektig imponert.. Denne ble kjøpt på Tronrud 6. Juni eller noe slikt i fjor.. tror han betalte rundt 520k for den, kan du huske hvor mye den var annonsert til? Nå må jeg ut å vaske litt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juli 12, 2008 Share Skrevet Juli 12, 2008 Deilig bil, du er heldig du!! Hehe, tør jeg spørre hvor mye du ga for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 12, 2008 Share Skrevet Juli 12, 2008 ca 350 000:) Syns det var en ok pris.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 13, 2008 Share Skrevet Juli 13, 2008 Dette er akkurat samme fargen: Syns dette stuket er noe å trakte etter: Samme felger som jeg har på 7ern.. tunge, men fine.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 13, 2008 Share Skrevet Juli 13, 2008 Nice:) Synd BMW ikke har laget M7:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 13, 2008 Share Skrevet Juli 13, 2008 Knipsa noen kjappe bilder av bilen i dag! Er meget fornøyd så langt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juli 13, 2008 Share Skrevet Juli 13, 2008 Tøft.. Men 1 spm. Når kommer facelift lykter foran? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Juli 13, 2008 Share Skrevet Juli 13, 2008 Fint interiør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 13, 2008 Share Skrevet Juli 13, 2008 Facelykter kommer meget snart! Prøver å få til en god pris på de. Leverandøren som firmaet mitt handler fra har de på lager (orginale hella) men det er dyrt! Likte interiøret mer å mer.. skulle gjerne farga det opp litt, har du noen tips der anders? du har vel litt erfaring med slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 14, 2008 Share Skrevet Juli 14, 2008 Da har jeg fått litt planer ned på papiret: - Full service på bilen - Facelift oppgradering rundt hele - Farging av skinnseter - Montere Xenon i fjernlys - Ultra Blue HB4 i tåkelys - KN Replacementfilter (luftfilter) - Blanke stusser bak - Nye M-Matter innvendig - Skifte konsoll rundt girspaken (slitt) - 18" M5 felger på vinter Så vurderer jeg et Carputer prosjekt, jakter på en skjerm som kan passe bra inn om jeg fjerner cdspiller og kjørekomputeren. Kan uansett bruke kjørecomp. på rattet.. Men det blir vinterprosjekt:) Da har jeg litt å pusle med.. så får vi se hvordan det ser ut etter hvert:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 14, 2008 Share Skrevet Juli 14, 2008 Tøff bil! Men de stussene bak kan du pusse med litt Autosol, trenger ikke bytte eksosen Ville vurdert andre felger kanskje.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juli 14, 2008 Share Skrevet Juli 14, 2008 Stoor forskjell på interiørbildenne han tok og de som du tok iallefall! Støtter forslaget om felgbytte, så kan hive de gamle kantkjørte felgenne opp hit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 14, 2008 Share Skrevet Juli 14, 2008 Hadde vel tenkt å polere stussene ja! hehe.. er nok ikke aktuelt med noe utskifting av hele eksosen ennå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 Skal bli spennende å følge med på bilholdet ditt, er ikke så mange på norske forum som har slike tråder på E39 M5. Har lest helt utrolig mye dritt om disse bilene på både norske og utenlandske fora, så er litt nyskjerrig. Har jo lyst på en selv med tiden, prisfallet har vært helt enormt på disse de siste årene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 Ja det blir spennende å se om bilen holder. Hehe.. Har lest en del på M5board om bilen, og det er en del som har vært uheldige med motorras osv. Men er du påpasslig med olja og ikke kjører idiot på kald motor så har du bil i mange tusen km her! Skal uansett over på Castrol olje asap! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå