Spiritus Sancti Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 Jaa.. kommer ikke til å bli brukt når det er glatt uansett. Har en A6 Quattro som skal få lide i vinter:) Kjøpt deg auda også nå? Vurderte å selge x5'n for å beholde m5'n, og har nå kjøpt ny bil? Spesielt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 Hehe.. driver med litt kjøp & salg av bil. Fikk Audien billig, grei vinterbil.. men knirker i forstillingen så jeg må vel bytte noen stag og foringer der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 Børr vell også nevnest at du kjøpte auda før M pwr også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet Oktober 23, 2008 Share Skrevet Oktober 23, 2008 jaja, nå er den min! Og en liten oppgradering gjorde virkelig susen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Oktober 23, 2008 Share Skrevet Oktober 23, 2008 Ser meget bra ut Syns den nye eigeren også kan vurdere å bytte ut handbrekk-håndtaket til ett i sort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 23, 2008 Share Skrevet Oktober 23, 2008 grattis h_c.. E39 m5 er ganske så morsom!.. Enkelt å greit..beast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 23, 2008 Share Skrevet Oktober 23, 2008 ÅÅÅ... det ble veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Oktober 23, 2008 Share Skrevet Oktober 23, 2008 Hva er oppgraderingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 23, 2008 Share Skrevet Oktober 23, 2008 Hva er oppgraderingen? Rammen/plasten rundt setet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Oktober 23, 2008 Share Skrevet Oktober 23, 2008 Ah - ja, det ser jeg jo nå. Ble finere det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Denne bilen har vært til salgs mange ganger. De første som hadde den var Tronrud Bil Asker, de tok den inn som innbytte bil. Og han som da var verksted sjef er en kamerat av fattern og han kjenner til litt om denne bilen. Dette er også den første e39 M5en som fattern prøvde og det tok ikke lange stunden etter at han prøvde denne at han kjøpte seg en e39 M5 . Det jeg egentlig skulle skrive litt om var at denne bilen som topicen handler om faktisk har blitt brukt i Gumball og under gumball klarte de å hoppe med bilen, er ikke helt sikker på hvor mange meter det var snakk om, men husker det var snakk om en god del meter. Det resulterte til at det ene hjulopphenget bak røyk og den ene hjulbuen ble slått inn og hele skjermen "revna", det ble en gode del skader på hele bakstillinga. Går det ann å finne noe tegn til dette på bilen nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Ai ai.. Gumball-deltaker altså! Det er jo litt spennende historikk på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 jeg la merke til nesten alt av bakstiling var nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 spennende, har du mer info om gumball deltakelsen? et årstall kanskje så jeg kan lete etter bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 Det var jo sjokkerende nyheter.. Hehe.. Artig å ha eid en gumball-bil da:) Men det er jo ikke 100% sikkert siden vi ikke har noe dokumentasjon, bilder etc på det. Hvem kjørte bilen osv.. Årstall? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå