Gå til innhold

bmw e34 520i. sideskadet.

xerc
 Share

Anbefalte innlegg

Okei. Jeg hadde en skade på bilen her fra før, som jeg hadde tenkt å fikse opp. Men helt til igår, hvor jeg rett og slett kjørte for fort inn i en sving, og dro samme siden langs en lyktestolpe. Da ble bakskjermen også bulka, og det er eneste grunnen til at jeg nå bestemmer meg for å selge den som delebil/i deler.

Jeg skal være 100% ærlig. Utløserlageret bråker, Svetter noe olje i bunnpannepakninga, registerdekselpakningene og noe bakover mot girkassa. Skal en fikse utløserlageret så er det jo gunstig og ta noen av disse pakningene med det samme. bunnpannepakninga og registerdekselpakningene har jeg liggende, så de får en med.

Venstre støtdemper er gåen. Høyre hjullager bak er også gåent.

Fem stålfelger, hvor to er skadet. Fire alufelger, hvor en er skadet. To halvgreie piggfridekk, og to blankslitte. Slitte sommerdekk, men varer nok noen måneder med fin kjøring.

Ehm. Girbelgen er også hullete, etter en klips i giroverføringa forsvant. Har satt i ny, så alt er ok nå. Vanlig slitasje på førersetet.

Ellers har jeg siden jeg kjøpte bilen (oktober 07) bytta traverseforinger, topp-pakning, starter, børster på dynamo, radiator, vannpumpe. olje og filter ble bytta i forbindelse med topp-pakninga (februar), frontrute og pyntelister er nytt.

Fremskjerm er skadet, førerdør er skadet (bytta til annen, trenger lakkering) bakdør er skadet (har ny liggende, samma som førerdør), bakskjerm er skadet. Kanalen er bulka, men det går an til å fikse. Trenger ikke bytte den. Panseret, samt fremfangeren fikk seg endel riper, men det tror jeg bare er lakkmessig. Tåkelys forsvant i sammenstøtet og samme med deksla vedsiden av de (foran slepekroken osv) Se Bilder.

kui0fsjesb21p2qigp6b.jpg

i0g9xexemr60z6or9fdy.jpg

zrs9qdmqz9qf1h7p3lh3.jpg

kcxypz11coeka56dr6eh.jpg

kty5ian8g9zxbjab1dn8.jpg

Den skal vel egentlig til eu nå til oktobern tror jeg, men jeg avskiltern og selger den i deler hvis ingen kjøper'n innen den tid. Den har gått 231 000km forresten.

Ønsker først og fremst bud på hele bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på førerkort kl. B kan du dra like mye som vekta på bilen, så lenge det totalt ikke overstiger 3500kg (tror jeg).

Om det er noen begrensninger for bilen sin del, vet jeg ikke. Da må jeg sjekke vognkortet, men det er over ei uke til jeg kommer hjem ;p

niki25: Vil ikke selge den i deler riktig enda. Pris aner jeg ikke, men den tid den sorg. (for min del ;p)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...