xerc Skrevet Juli 10, 2008 Share Skrevet Juli 10, 2008 Okei. Jeg hadde en skade på bilen her fra før, som jeg hadde tenkt å fikse opp. Men helt til igår, hvor jeg rett og slett kjørte for fort inn i en sving, og dro samme siden langs en lyktestolpe. Da ble bakskjermen også bulka, og det er eneste grunnen til at jeg nå bestemmer meg for å selge den som delebil/i deler. Jeg skal være 100% ærlig. Utløserlageret bråker, Svetter noe olje i bunnpannepakninga, registerdekselpakningene og noe bakover mot girkassa. Skal en fikse utløserlageret så er det jo gunstig og ta noen av disse pakningene med det samme. bunnpannepakninga og registerdekselpakningene har jeg liggende, så de får en med. Venstre støtdemper er gåen. Høyre hjullager bak er også gåent. Fem stålfelger, hvor to er skadet. Fire alufelger, hvor en er skadet. To halvgreie piggfridekk, og to blankslitte. Slitte sommerdekk, men varer nok noen måneder med fin kjøring. Ehm. Girbelgen er også hullete, etter en klips i giroverføringa forsvant. Har satt i ny, så alt er ok nå. Vanlig slitasje på førersetet. Ellers har jeg siden jeg kjøpte bilen (oktober 07) bytta traverseforinger, topp-pakning, starter, børster på dynamo, radiator, vannpumpe. olje og filter ble bytta i forbindelse med topp-pakninga (februar), frontrute og pyntelister er nytt. Fremskjerm er skadet, førerdør er skadet (bytta til annen, trenger lakkering) bakdør er skadet (har ny liggende, samma som førerdør), bakskjerm er skadet. Kanalen er bulka, men det går an til å fikse. Trenger ikke bytte den. Panseret, samt fremfangeren fikk seg endel riper, men det tror jeg bare er lakkmessig. Tåkelys forsvant i sammenstøtet og samme med deksla vedsiden av de (foran slepekroken osv) Se Bilder. Den skal vel egentlig til eu nå til oktobern tror jeg, men jeg avskiltern og selger den i deler hvis ingen kjøper'n innen den tid. Den har gått 231 000km forresten. Ønsker først og fremst bud på hele bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet Juli 11, 2008 Share Skrevet Juli 11, 2008 Minstepris for hele bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xerc Skrevet Juli 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2008 har egentlig ikke satt meg opp noen mening om det.. egentlig bare å komme med bud, så får jeg tenke på det derrifra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juli 11, 2008 Share Skrevet Juli 11, 2008 hva slags fargekode er det? er bakluka hel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xerc Skrevet Juli 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2008 fargen er vel Lazurblau. Bakluka er hel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doffe Skrevet Juli 14, 2008 Share Skrevet Juli 14, 2008 selge girkassen? og for kor mye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet Juli 14, 2008 Share Skrevet Juli 14, 2008 Er det tilhengerfeste på den?pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xerc Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2008 drøyer å selge den i deler før jeg har skaffa meg ny/den er begjært avskilta. Kom heller med bud på hele bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet Juli 14, 2008 Share Skrevet Juli 14, 2008 drøyer å selge den i deler før jeg har skaffa meg ny/den er begjært avskilta.Kom heller med bud på hele bilen. Er det tilhengerfeste på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xerc Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2008 ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xerc Skrevet Juli 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2008 bumper denne litt vil fortsatt ha bud på hele bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juli 20, 2008 Share Skrevet Juli 20, 2008 sorry OT. men vet du hvor tung last du får dra med deg på en 520i e34? står ikke noe i vognkorte mitt:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 blir det ikke 1.5tonn? Er ikke 100% sikker her altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oslo-power Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 Trengervann gjenomstrømningsmåleren Pris på den ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xerc Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2008 på førerkort kl. B kan du dra like mye som vekta på bilen, så lenge det totalt ikke overstiger 3500kg (tror jeg). Om det er noen begrensninger for bilen sin del, vet jeg ikke. Da må jeg sjekke vognkortet, men det er over ei uke til jeg kommer hjem ;p niki25: Vil ikke selge den i deler riktig enda. Pris aner jeg ikke, men den tid den sorg. (for min del ;p) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå