Gå til innhold

318tds motor evnt 325tds


ehrnst
 Share

Anbefalte innlegg

Som topic sier så ønsker jeg å kjøpe en 318tds-motor evnt 325tds.

trenger den ganske så kjapt da motoren i bruksbilen rasa og det går ikke å turne motoren på veiva en gang. noen forteller meg at disse motorene raser helt uten forvarsel også?

kan kontaktes på 93 88 20 52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Kjöper kanskje en 2,5 tds motor for ä ta hjem til Norge som skal väre i bra stand. Fikser du ombyggingen da? Du mä ha sterkere framfjärer og sterkere bremser(hvis du ikke har de ventilerte allerede) Men hvis du ikke fär hjelp fra andre, kan ejg sikkert fä tak i 318 tda motor ogsä. Er i Österrike nä, men kommer hjem til Norge den 10. august. Sä hvis du kan vente eller ikke fär tak i annen motor, kan jeg sikkert hjelpe deg.

Eirik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trodde touring hadde like bremser men dette kan jeg sjekke opp via etk'en.

Send meg gjerne en PM så kan vi snakkes der nærmere.

Jeg har lite erfaring med diesel, og vil helst bruke så lite tid som mulig på den da jeg har en e30 turbo som moro-bil, men helt klart skulle jeg hatt litt mer moment å gå på i bruksbilen også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke mye greie pä diesel. Men du risikerer jo ä fä problemer med godkjenningen hvis du skifter fra 4 til 6 sylinder. Eller veldig lite nyttelast.

Ser veldig fä 318 tds til salgs nä, men jeg skal fölge med om noe dukker opp. Du fär sjekke opp i hva du vil gjöre.

Eirik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer vel ingen 318tds til salgs innen da sikkert. Sjekket opp forskjellen mellom 325'en og min. er en god del, med bla gir, som da baller på seg med aksling, diff, stikkaksler, hjullager osv.

så jeg tror ikke jeg orker å begynne på dette med bruksbilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...