Robin L Skrevet Juli 10, 2008 Skrevet Juli 10, 2008 hei. jeg har nå en 97mod bmw e39, 525tds, varebil. jeg savner virkelig ett baksete til tider!! bilen ble tatt inn i norge i 2001. jeg har hatt endel av de standard problemene på bilen, som; byttet termostat, begge casterstagene + ett par foringer, byttet ei dieseldyse pga lekasje,bremseskiver, rust på bakluka osv.. jeg har også en veldig slitt clutch som synger på siste verset. jeg har tenkt littp å å bytte ut bilen med en 7serie. jeg har tenkt litt på en e38, 728, eller 730. er det noen her som har kjennskap til disse bilene? vil jeg møte på de samme problemene med de eller? og hvordan er bensinforbruket på disse? jeg tenkte på å bygge om bilen jeg kjøper til gassdrift. den jeg har nå er dyr nok i drift, når dieselprisen ligger på litt over 14 for literen... hva er det jeg bør se etter på en e38, og hvilkene modeller, motorer osv bør jeg se etter? hva med høy km? en på jobben som har en 730, som har gått ca 250 000, og han har ikke hatt noe problemer de 2årene han har hatt den. Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå