-Martin- Skrevet Juli 11, 2008 Share Skrevet Juli 11, 2008 Er det noen som har bilde av denne bakrute senkeren fra AC Schnitzer på en E46? Helst Coupé? Er usikker på hvor langt opp mot taket jeg skal feste den... På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Juli 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2008 Er det noen som har tips til festemåte da? Og hva slags teip som lønner seg å bruke til å holde den på plass før den fester seg..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet Juli 17, 2008 Share Skrevet Juli 17, 2008 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=85935#img_4954 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 17, 2008 Share Skrevet Juli 17, 2008 Har bilder av bilen min med en slik en.. fester de med tec 7. da sitter de der;) men må holdes på plass en god stund da... http://images.bimmers.no/files/3x1s8e8x7hwxdx3pyj7m.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Juli 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2008 Da var den montert, Meget fornøyd med resultatet. Tec7'en sitter godt tror jeg. Men det var en stri kamp å få ytterkantene til å bli liggende nedtil bakruta... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 22, 2008 Share Skrevet Juli 22, 2008 Da var den montert, Meget fornøyd med resultatet. Tec7'en sitter godt tror jeg. Men det var en stri kamp å få ytterkantene til å bli liggende nedtil bakruta... sliter med det selv ogs.. har løsnet igjen på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juli 22, 2008 Share Skrevet Juli 22, 2008 Jøss... Ingen problemer her. Brukte riktignok KOED sitt eget limsett som man kan kjøpe til å feste ting som dette her. Var to stykk som monterte, og brukte elektrikkertape til å feste. Dro solid på, og inn i bilen for å feste grundig. Stod over natta, og var perfekt dagen etter, og den dag i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå