Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

e36 m3 6trinns girkasse selges, incl mellemaksel..

kassen er feilfri og har kjørt 120000km, olje er byttet på 50 og 100000km.

har stått i standart m3, ikke turbo eller chipping..

18000kr

pm eller tlf 91314444

Skrevet

Disse kassene blir ofte solgt for nærmere 16.000 kr i Tyskland. Så det er en normal pris i Norge. Her får en mellomakslingen også.Problemet kan være å finne noen som vil bygge om eller trenger 6 trinns kasse, siden kassene er så kostbare.

Eirik.

Skrevet

takk :) jeg viste den ikke var for dyr :)

jeg har solgt 2 stykker av de nå og tatt jobben med å bygge om, derfor slengte jeg med mellemakselen, viste der kom spørgsmål senere

der er mange der sir at de kan få kasserne billigere andre steder, men der kommer bestandig frakt og moms på hvis de skal lovligt inn i norge..

det er heller ikke ofte man får historikk på en girkasse...

og den spiser jo ikke brød, så den kan få ligge pent i verkstedet :D

Skrevet

Ja. Har du råd til å la den ligge, vil noen før eller siden trenge den.

Det med bildeler er merkelig mange ganger. Når det er etterspørsel eetter noe, får prisene et komisk forhold. En V12 motor i Tyskland koster 1/4 del av hva en 6 trinns V12 kasse koster.

6 trinns kassene til BMW er altså dyre. Også til 540.

Lykke til med salget.

Eirik.

Skrevet

Det med bildeler er merkelig mange ganger. Når det er etterspørsel eetter noe, får prisene et komisk forhold. En V12 motor i Tyskland koster 1/4 del av hva en 6 trinns V12 kasse koster.

Lykke til med salget.

Eirik.

UANSETT,HELT SERIØST...ikke for å lage noe krøll eller noe,men reagerer kraftig på prisen når andreas å de på ppf selger samme kassene for 8-10000 i sverige....noe spesielt med denne? har selv en slik som jeg ga 7000 for med nye lagre og synkroniseringsringer...

Skrevet

Denne 6 trins kassa er lagd av gull. Hvilket turtall i 100 km/t på 6 gear ?????????????????????????????????????????????????????????

Skrevet

Lykke til med salget.

Eirik.

UANSETT,HELT SERIØST...ikke for å lage noe krøll eller noe,men reagerer kraftig på prisen når andreas å de på ppf selger samme kassene for 8-10000 i sverige....noe spesielt med denne? har selv en slik som jeg ga 7000 for med nye lagre og synkroniseringsringer...

da er jo han veldig snill som "gir" dem bort! dette er uansett en salgstråd.ikke en diskutere gearkasse tråd

Skrevet
Denne 6 trins kassa er lagd av gull. Hvilket turtall i 100 km/t på 6 gear ?????????????????????????????????????????????????????????

jeg er ikke sikker. men jeg kan ta en tur å sjekke :)

Skrevet

jeg er ikke sikker. men jeg kan ta en tur å sjekke :)

Kommer jo veldig ann på diiffen og..

Men ligger på en ca 2000rpm på orginal M3;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...