Morbus Skrevet Juli 12, 2008 Skrevet Juli 12, 2008 Har byttet bærearm v.s forran på en e46, alt gikk relativ greit frem til jeg skulle sette på mutter på kulen ytterst ved navet. Det fulgte ikke med nye muttre, og de gamle blei gjengene ødelagt på når jeg tok de av. Så jeg fant noen låsemuttre i ett sett i garasjen. På den innerste kula gikk det helt greit.. Men ytters ville den ikke på. Fikk entra, og snurret et par runder, men så var det bråstopp. trippelsjekket at jeg hadde riktig dimensjon og gjengestigning. Resultatet nå er at jeg hverken får muttern av eller på, og umbrako sporet i toppen er rundt. Hva gjør jeg? Jeg har tre alternativ. 1. skjære den av, kjøpe ny bærearm. 2. skjære den av, præve å bytte til ny bærarm da det kan ha vært produksjonsfeil på gjengene? Men umulig å bevise da jeg ikke får av mutteren. 3. Finne på noe lurt, (det er her dere kommer inn i bildet) Går det f.eks ann å bruke varme, Sette press på kula etc.. Sånn at jeg får av mutteren og kan gjenge opp kula på nytt og bruke ny dimensjon?
Sir Hofstad Skrevet Juli 13, 2008 Skrevet Juli 13, 2008 Vært borti samme med maskingjenger. Slet som F med å få mutter på selv om den var korrekt. Men husker ikke akkurat hva jeg gjorde, men innebar noe banking osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå