Solum Skrevet Juli 12, 2008 Skrevet Juli 12, 2008 Hei igjen. har noen av dere erfaring med disse motorene og om de har "godt" eller "dårlig rykte"? Er helt fersk, men ser at det er mange 318 med høy kilometer til salgs 96-99 mod...... Det virker som et godt tegn. Er den for treig i forhold til 320i tenker da først og fremst i cab-modellene???
Rogern Skrevet Juli 12, 2008 Skrevet Juli 12, 2008 m43 motorene, altså 4'erne er veldig gode motorer. en 6'er har jo mer moment, men en 318i går ikke mye dårligere enn en 320i. hvis du ikke bryr deg så mye om lyden kjøp en 4'er. bilene er billigere og den bruker mindre bensin.
ChrZZ Skrevet Juli 12, 2008 Skrevet Juli 12, 2008 Samt, forsikringen er vel vesentlig billigere på en 318 enn en 320. Tenk også på det!
hagenisse Skrevet Juli 13, 2008 Skrevet Juli 13, 2008 Jeg er ganske god i cab, men om jeg er best vet jeg ikke. Begge motorene er skikkelig sløve i en cab, så man kan like gjerne velge den minste; fort går det uansett ikke. Ingen større problemer med noen av dem. Jeg hadde ikke lagt vekt på motor i det hele tatt, men heller prøvd finne en godt vedlikeholdt bil. E36 er skranglebiler deluxe, og cab-ene er de verste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå