TheBirg Skrevet Juli 12, 2008 Share Skrevet Juli 12, 2008 Ja, noen som har en bil å ta opp kampen med ? Akk akk... Gode gammledager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Juli 13, 2008 Share Skrevet Juli 13, 2008 Jeg hadde en gammal amazon en gang,og med den hadde disse mopedene vært lett match. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 13, 2008 Share Skrevet Juli 13, 2008 Jeg får frysninger hver gang jeg ser gamle gruppe B rallyklipp. Dessverre er jeg noen år for ung til å kunne oppleve det. Dumt det ble bannlyst, for det var virkelig å pushe grensen til stupet, og litt til.. Er ikke slik i dag.. To av mine favoritt Gruppe B klipp: http://www.youtube.com/watch?v=HOXth9o- ... re=related Hør hva han sier i begynnelsen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Juli 13, 2008 Share Skrevet Juli 13, 2008 herre det var sinnsjuk kjøring! At folk tørr å stå mer eller mindre i veibanen når bilene kommer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Juli 13, 2008 Share Skrevet Juli 13, 2008 Helt klart en tidsepoke med sinnsykt rå biler og mye moro. Synd, - men kanskje fornuftig, at de innførte flere begrensinger og grupperinger før det ble mer ulykker. To av mine favoritt Gruppe B klipp: http://www.youtube.com/watch?v=HOXth9o- ... re=related OT, men vet du hvem som synger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Juli 13, 2008 Share Skrevet Juli 13, 2008 Bryan Adams - Here I am Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 13, 2008 Share Skrevet Juli 13, 2008 Er nok en remixversjon. Moro om noen visste hva den het eksakt, den passer filmen veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Juli 13, 2008 Share Skrevet Juli 13, 2008 Glanstiden til Audi og Lancia det her:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Juli 13, 2008 Share Skrevet Juli 13, 2008 ja de kjørte som om det var stjåle bil og bensin med fanden i helane.. er noe ant idag, de står jo stille i forhold.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juli 13, 2008 Share Skrevet Juli 13, 2008 ja de kjørte som om det var stjåle bil og bensin med fanden i helane..er noe ant idag, de står jo stille i forhold.. hehe Nei, i dag kjører de som at de må betale for bensin og bil selv.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juli 14, 2008 Share Skrevet Juli 14, 2008 hadde vært gøy å sett gruppe b bilan mot dagens wrc biler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 14, 2008 Share Skrevet Juli 14, 2008 hadde vært gøy å sett gruppe b bilan mot dagens wrc biler.. Nei... det tror jeg ikke hadde vært spesielt spennende... utviklingen går fort i motorsport og de gamle gruppe-b bilene har ikke en sjanse mot moderne rallybiler. Det var imidlertid brutale saker i gamle dager også og sikkerhetsutstyr var det så som så med. Mange av bilmodellen i gruppe-b var jo egentlig bare blodtrimmede og strippede utgaver av standardmodeller, mens andre var rene spesialutgaver... sjarmerende var de imidlertid alle sammen på hver deres måte. Hør bare lyden på 911´en... 2:27 ut i denne filmen når den drar gearet helt ut opp bakken... fantastisk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Juli 14, 2008 Share Skrevet Juli 14, 2008 Noen her som var på EM i Höljes forrige helg? Når de dro i gang Audi S1 på banen der Kan med sikkerhet si at det aldri har vært så stille under Rallycross EM i Höljes før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juli 14, 2008 Share Skrevet Juli 14, 2008 Sykt artig og sitte og se på dette her Når var det dette tok slutt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW89 Skrevet Juli 14, 2008 Share Skrevet Juli 14, 2008 i visse tilfeller hadde nokk gamle b banka nye wrc biler. men men er vel noe som heter no Pikes Peak greier og det er jo nesten det samme som gruppe b bare med dagens teknologi og enda mere hk link til det jeg mente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå