Gå til innhold

Bilder fra Gatebil Rudskogen Juli

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gatebil var kult når man var 18 år, nå er man litt lei av å vasse i ølbokser, høre på fulle fjortiser synge "det går likar no", plastikraketter fra japan, sierraer som lager litt røyk, svære vinger og stå i kø for å se bikinibabes vaske en riskoker.

For ikke å glemme han latterlige Glenn Rodney... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deg om det. Jeg var der på dagtid og fant det hele vell verdt 200kr. Plastikkraketter er biler det også ;)

Ble litt lei av å høre det samme pjattet fra speaker, men dog, syns det gjøres en god jobb.

At noen er "for gamle" til å være der på aftertrack, det kan jeg se, men å være der på dagtid å oppleve atmosfæren det tror jeg de fleste med bilinteresse finner interresant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var der! Har ingen bilder av Bmwen med regner med noen gadd å bruke film på den?

BTW... Så faktisk - Anders - sin bil på camp 4? Kan det stemme Anders? Veldig pen :D

Møtte også Anders87 (igjen). Vi stilte ut ved siden av hverandre, akkurat som på Våler, men nørden kunne bare være der fredag så var vel få som fikk den med seg :)

Uansett.. Om noen har bilder av bilen min, send de til emg på mail...

Har 2 bilder av bilen din, ikke de beste men her er de iallefall:

dvltoqdptimp8g687ckw_thumb.jpg

33mn2fqmheust3go73zx_thumb.jpg

Så fin ut den.

Bilder av et par andre bmw:

hxd2v5cdhd4io05fbulv_thumb.jpg

jvk8qkfqugp8om0qpgsv_thumb.jpg

smu5hp8u507viej20pa2_thumb.jpg

y6tzzh0gg1ulkppy6fa5_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ene bildet der ser det ut som GT-leppa er lakkert i annen farge enn resten av bilen. Ser ikke "plast-svart" ut heller!?!?

"Carbon" kanskje?

Edit; En som var tidligere ute enn meg der ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer til å holde utkikk etter en slik "katalog" ja.. Sikkert en jubileumskatalog...

Har aldri tenkt på det før, men det er jo noe i det du sier. Bli tatt bilde av de som faktisk har bygd stylingen jeg har. Litt artig at de faktisk er interessert i å bruke min bil til bilder i katalog.. Var ikke noe bullshit heller liksom, måtte skrive kontrakt med de som ga de tillatelse til å bruke bilen min til det formål å bruke det som demobilder og til produktkataloger.

Det er en "Karbon" leppe ja.. Grunnen til at den er det, er fordi den er utbyttbar, samt at det er mindre "jobb" om det blir steinsprutskader.. Den er laget for å "slippe" fra fronten ganske raskt om den skulle møte noe motstand. Den har allerede fått "kjørt" seg endel. Så må vel bytte eventuelt lakke den til neste år ;)

Nårt det gjelder Rudskogen i år, var jeg så smart at jeg faktisk campet i en Pathfinder på Camp 4/5.. Der fikk man sove godt og rolig uten fylliker på teltet annenhver time. Busstilbudet var RÅBRA.. Ble kjørt til banen, eller partycampen.. Og hjem igjen når du fant ut av det. Bussene gikk også kontinuerlig så den var aldri mer enn 20 min unna med mindre det var kø.. RÅBRA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...