Sevenord Skrevet Juli 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2008 Ja det var jo faktisk jævlig kult da Regner med Teddysen er kjapt ute med mer info dersom det blir publisert Uansett morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 13, 2008 Share Skrevet Juli 13, 2008 Gatebil var kult når man var 18 år, nå er man litt lei av å vasse i ølbokser, høre på fulle fjortiser synge "det går likar no", plastikraketter fra japan, sierraer som lager litt røyk, svære vinger og stå i kø for å se bikinibabes vaske en riskoker. For ikke å glemme han latterlige Glenn Rodney... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 13, 2008 Share Skrevet Juli 13, 2008 Og nå er du... Hele 20-21-22-23-24? MAX Uansett, her er mine gatebilbilder. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=85745 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Juli 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2008 Deg om det. Jeg var der på dagtid og fant det hele vell verdt 200kr. Plastikkraketter er biler det også Ble litt lei av å høre det samme pjattet fra speaker, men dog, syns det gjøres en god jobb. At noen er "for gamle" til å være der på aftertrack, det kan jeg se, men å være der på dagtid å oppleve atmosfæren det tror jeg de fleste med bilinteresse finner interresant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Juli 13, 2008 Share Skrevet Juli 13, 2008 Fy faen det var riv i den z4n. Jeg stod å glante et par runder på slutten av lørdagen på langstrekka.. Herregud å sint den var! Tror jeg møtte deg når du var på tur hjem. Hvis du kjører med org baklykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juli 13, 2008 Share Skrevet Juli 13, 2008 ja har kun originale lykter bak ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Juli 13, 2008 Share Skrevet Juli 13, 2008 Men må si det var veeeldig mye BMWer som dominerte banen i år Tommel opp for den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 13, 2008 Share Skrevet Juli 13, 2008 Ja, skulle jeg dratt dit hadde det kun vært for å se Stian sin Z4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin Skrevet Juli 13, 2008 Share Skrevet Juli 13, 2008 Jeg var der! Har ingen bilder av Bmwen med regner med noen gadd å bruke film på den?BTW... Så faktisk - Anders - sin bil på camp 4? Kan det stemme Anders? Veldig pen Møtte også Anders87 (igjen). Vi stilte ut ved siden av hverandre, akkurat som på Våler, men nørden kunne bare være der fredag så var vel få som fikk den med seg Uansett.. Om noen har bilder av bilen min, send de til emg på mail... Har 2 bilder av bilen din, ikke de beste men her er de iallefall: Så fin ut den. Bilder av et par andre bmw: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 13, 2008 Share Skrevet Juli 13, 2008 På ene bildet der ser det ut som GT-leppa er lakkert i annen farge enn resten av bilen. Ser ikke "plast-svart" ut heller!?!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin Skrevet Juli 13, 2008 Share Skrevet Juli 13, 2008 Det er vel forde den ser ut som carbon.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 13, 2008 Share Skrevet Juli 13, 2008 På ene bildet der ser det ut som GT-leppa er lakkert i annen farge enn resten av bilen. Ser ikke "plast-svart" ut heller!?!? "Carbon" kanskje? Edit; En som var tidligere ute enn meg der ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juli 13, 2008 Share Skrevet Juli 13, 2008 Er carbon leppe på 325'en til Teddysen ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleEven Skrevet Juli 13, 2008 Share Skrevet Juli 13, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juli 13, 2008 Share Skrevet Juli 13, 2008 Kommer til å holde utkikk etter en slik "katalog" ja.. Sikkert en jubileumskatalog... Har aldri tenkt på det før, men det er jo noe i det du sier. Bli tatt bilde av de som faktisk har bygd stylingen jeg har. Litt artig at de faktisk er interessert i å bruke min bil til bilder i katalog.. Var ikke noe bullshit heller liksom, måtte skrive kontrakt med de som ga de tillatelse til å bruke bilen min til det formål å bruke det som demobilder og til produktkataloger. Det er en "Karbon" leppe ja.. Grunnen til at den er det, er fordi den er utbyttbar, samt at det er mindre "jobb" om det blir steinsprutskader.. Den er laget for å "slippe" fra fronten ganske raskt om den skulle møte noe motstand. Den har allerede fått "kjørt" seg endel. Så må vel bytte eventuelt lakke den til neste år Nårt det gjelder Rudskogen i år, var jeg så smart at jeg faktisk campet i en Pathfinder på Camp 4/5.. Der fikk man sove godt og rolig uten fylliker på teltet annenhver time. Busstilbudet var RÅBRA.. Ble kjørt til banen, eller partycampen.. Og hjem igjen når du fant ut av det. Bussene gikk også kontinuerlig så den var aldri mer enn 20 min unna med mindre det var kø.. RÅBRA! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå