Gå til innhold

Bilder fra Gatebil Rudskogen Juli

Share

Anbefalte innlegg

Ja og med den uttalelsen mysild regner jeg med at jeg ser deg på Septembertreffet.. Det er da alle fjotissene detter bort og de med bilinteresse står igjen!

Jeg er veldig klar for treffet i september etter en sommer med altfor mye jobb, så skal prøve å lure han med opp. Jeg trenger haik :roll::wink:

jeg stiller sterkt på septembertreffet, føler sommertreffene handler litt vel mye om fyll og småjenter..

Hvordan er det gatebiltreffet i kr.sand egentlig?

-hylle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Klar for bilder jeg el̀satanical.. :) og for den som lurte på å sitte på så er det bare og ta turen bort det og spørre.. :) september treffet skal jeg desidert på.. :) juli treffet blir altfor mye folk på igrunn... skjønt små bærter er ikke det dummeste..går man inn for det så får man seg iallefall noe på juli treffet! det er nada problemo! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sov gratis på camp 1 i fjor jeg, med bil og hele pakka. Hadde litt flaks ved inngangen kan du trygt si. :P

Hadde ikke sovet ved 1'ern om jeg hadde fått BETALT for det engang..

Nå åpna de ikke partycampen før torsdag, men allerede MANDAG ettermiddag hadde folk kommet til ventecampen.. Da er du FAEN meg hardbarka..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rettelse: Når jeg sier "hadde ikke SOVET", så mener jeg egentlig at jeg "ikke hadde oppholdt meg på 1'ern i 24 timer om jeg så hadde fått betalt for det" for det går FAEN ikke an å sove der..

Om du tenkte gris nå Spiritus, så følger jeg den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kompis av meg kom på onsdag på ventecampen, var på camp 1 og dro igjen søndag uten engang og vært på bana! Mer glad i alkohol enn biler og han da, men så vi er jo ifra bygda 8)

Og Spiritus tror jeg alltid tenker koffert, ser sånn ut på de innlegga jeg har sett som ikke er av seriøst innhold ;)

Bedre og kjøre brannbil enn og skyfle møkk ja. . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...