B_K___ Skrevet Juli 13, 2008 Share Skrevet Juli 13, 2008 fant en brukt m-fanger til E60 i samme farge som bilen min.. men den manglet tåkelys og lyktespylere kan man bruke tåkelysene og lyktespylerene fra originalfangeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B_K___ Skrevet Juli 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2008 tralala Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B_K___ Skrevet Juli 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2008 ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 17, 2008 Share Skrevet Juli 17, 2008 De sier man må ha nye tåkelys ved kjøp av M-fanger. Jeg kjøpte imidlertid noen såkalte M-tåkelys og de er helt identiske med de originale. Du kan nok derfor bare bruke de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B_K___ Skrevet Juli 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2008 ja, de ser vertfall veldig like ut, så det kan jeg tro på. Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå