Gå til innhold

2003 BMW 520i 2.2 E60 til salgs!

SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Og der ble en av Bodøs fineste BMW'er borte.??

Jepp... :? I natt drar den. Og det har ikke vært nedbør i dag, så den bør være temmelig ren og fin når den kommer frem!

Når er båten i Bergen ES? Får du den med engang? Håper du finner på å kjøpe kompressor, som jeg opprinnelig hadde planer om! :)

Hei.

Båten var i havn 14.30 men hørte ikke noe fra de så dro inn å hentet den. Hadde sikkert ikke fått den før i morgen hvis ikke, for papirene var ikke gjort klare. Forba... sullikker.

Bilen var skinnende ren den og luktet nytt inni, så kan ikke klage :D

Tja, hvis jeg finner ut jeg skal selge e36 så kan det plutselig skje saker og ting med e60`en, men den får bli som den er inn til videre. Selv om den sårt hadde trengt en kompressor eller lignende, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra den er kommet i gode hender! Kjenner at jeg savner den allerede... Er den eneste 5 år gamle bilen jeg har kjent nybil lukt i. Og jeg har ikke brukt noen form for midler for at det skulle bli sånn... Syntes selv den føltes mer som en 1 år gammel bil! ;) Håper du trives med den. Så får du lage en tråd om den hvis du finner på noe gøy! Den har jo bremser og grip til å takle veldig mye motor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...