316 Skrevet Juli 13, 2008 Skrevet Juli 13, 2008 hmmmm. legg ut bildet av den her. tror ikke det er den se Ligger link på forrige side. Bredda E30 med Volvomotor..
///MoePower Skrevet Juli 13, 2008 Skrevet Juli 13, 2008 hmmmm. legg ut bildet av den her. tror ikke det er den se Ligger link på forrige side. Bredda E30 med Volvomotor.. Tror conan mente MK2'n som gikk i veggen jeg, sleng ut bilde av den også du. Du må foresten slutte å ta bilde, du bringer ulykke! To biler du tok bilde av samme dagen ble smadret samme dagen som du tok bilder av de.. hehe
Deep Dish Skrevet Juli 13, 2008 Skrevet Juli 13, 2008 Den ble trøkka inn i betongrekka på langsia, fløtta blokkene 1 meter og ble totalvraka. Var tidlig på dagen. Guttens første tur med nybygd bil og rett på sykehuset. Fy f.. det må være surt.....
Mauro Skrevet Juli 14, 2008 Skrevet Juli 14, 2008 Jeg sto å så på dette... En skam med volvo motor i en e30. By the way, jeg hørte de kommenterte bilen til trådstarter på speakeren over hele banen rett før. Vet ikke om du hørte det selv? Hehe. Så slem han var
RoaldJ Skrevet Juli 14, 2008 Skrevet Juli 14, 2008 oi fahn da!! den ble flat gitt.. noen som vet hvordan det går med fører og passasjer?
Bergen_ Skrevet Juli 14, 2008 Skrevet Juli 14, 2008 Føraren vart frakta til sjukehuset i fredrikstad rimelig blå på overkroppen. Knakk brystbeinet, men det gjekk visst bra. Passasjeren har eg ikkje hørt nåke om, men trur da gjekk bra med han..
Bergen_ Skrevet Juli 15, 2008 Skrevet Juli 15, 2008 Det gjekk verre med Porschen som drog av veien. Bremsesvikt, etter som eg forstod så koka bremsevæska. Bilen va visst trimma for nærmare 1 mill i fjor. Føraren spaserte heldigvis ut av bilen for eiga hjelp.
336mik Skrevet Juli 15, 2008 Skrevet Juli 15, 2008 Det var 2 stykk biler som hadde fått seg en omgang ja. Hadde en ford maken til den hvite som førstegangs bil jeg(min var rød da).
D.C.V Skrevet Juli 15, 2008 Skrevet Juli 15, 2008 Godt at det gikk bra med de innvolverte, men jeg tror den Porsche kræsjen var litt i dyresete laget
knut_olestad Skrevet Juli 15, 2008 Skrevet Juli 15, 2008 2 såpass harde smell er jo ikke helt god reklame for førerne da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå