Astri Skrevet Juli 13, 2008 Share Skrevet Juli 13, 2008 Jau, då va streetmeeten over. det var ikkje så mange oppmøtte i dag, men det var koslig for det. Var til og med et par biler eg ikkje hadde sett før innom. Kjempegøy! Eg gjekk nå litt rundt og tok bilder. (det e kje kameraet det e noe feil med, men fotografen... ) Eg legger ut alle eg tok eg. E kje så mange bilder da... Tenk at disse to var helt like en gang i 89... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juli 13, 2008 Share Skrevet Juli 13, 2008 Fine bilder Astri. Gøy se at det er treff rundt om og bilder er da aldri feil . Mange fine biler. Jeg og Jonner`n hadde selv et lite touring treff i Sanvika selv idag så kommer vel noen bilder etter hvert . Hvilke motor var det i den E39? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 13, 2008 Share Skrevet Juli 13, 2008 Edit: Leste feil, jeg leste "hvilken motor var det i den E34?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MPowered Skrevet Juli 13, 2008 Share Skrevet Juli 13, 2008 Dette fikk ikke jeg med meg =/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 13, 2008 Share Skrevet Juli 13, 2008 Det er ikke en 540i da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juli 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2008 Nei det e ein Alpina motor. Vet eigeren holder seg her inne også. Men han e nok litt sjenert. Her e link te littegranne info om bilen hans. (@AlpinaV8; eg kan godt fjerne linken om du ikkje liker at den ligger her.) http://www.haugalandbilentusiaster.net/ ... 13&start=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 Se her ja Ikke så mange biler, men det var nå et kjekkt "treff" Rå den alpinaen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 Eg var dessverre på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 Mange fine biler ja! Det er så mange ødelagte bmwer rundt omkring, bra de ikke kom til dere.. Fin den ræva di, Astri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 mine bilder.... Typisk BMW-fenomen (Taklukene) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2008 Mange fine biler ja! Det er så mange ødelagte bmwer rundt omkring, bra de ikke kom til dere.. Fin den ræva di, Astri Hahaha, jo takk for det, hilsen bilen til Astri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå