Glenno Skrevet Juli 14, 2008 Share Skrevet Juli 14, 2008 Virkelig flotte biler dette, må si at jeg har fått mer og mer sansen for E34 etter jeg kjøpte en selv Nå har det vært så mye "mas" om å få Glenno's ned litt, så halve sjarmen med bilen hans nå er jo nettopp at den er "litt"høy" He he ja derfor jeg laget tråden highlander country litt ironisk også . Gleder det med flere bilder? Jeg slenger ut noen til jeg . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juli 17, 2008 Share Skrevet Juli 17, 2008 Virkelig flotte biler dette, må si at jeg har fått mer og mer sansen for E34 etter jeg kjøpte en selv Nå har det vært så mye "mas" om å få Glenno's ned litt, så halve sjarmen med bilen hans nå er jo nettopp at den er "litt"høy" Takk for litt støtte Begynner faktisk bli litt lei dising da jeg i lengre tid har hatt litt ironi. Har bestilt senke sett men kommer ikke før etter ferien. Nå vil jeg si det har vært veldig praktisk for min del ha bilen i orginal høyde også da jeg er i områder som kreves litt høyde. Når folk med små motorer f,eks begynner dise må det da få lov til å slenge litt tilbake uten at det skal bli tatt ille opp av enkelte. (går vel begge veier). Mange av bildene som er tatt kunne jeg knipset fra annet en bakke høyde også da men blir liksom litt tøft syntes jeg. Vel takk for støtten D.C.V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 Bare hyggelig det Glenno veldig flotte biler ser at jeg har litt lyst på facelift front på min og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 Bare hyggelig det Glenno veldig flotte biler ser at jeg har litt lyst på facelift front på min og Ja var veldig i tvil når jeg gjorde da det blir mindre av fine orginale E34 også. Men når jeg først hadde gjort det syntes jeg det ble fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 det kledde bilen godt Men siden jeg har en orginal M5 så vet jeg ikke helt om jeg skal gå for det eller ikke, valgets kval vet du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 det kledde bilen godt Men siden jeg har en orginal M5 så vet jeg ikke helt om jeg skal gå for det eller ikke, valgets kval vet du Jeg ser den du sier der ja men om du gjør det kan du jo prøve beholde det gamle fronten også. Tror du ville blitt fornøyd Men ikke dill men noe annet i så fall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 Foreløbig er det kun planer om fronten og Eisenmann eksos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 Foreløbig er det kun planer om fronten og Eisenmann eksos Ja som sagt ville jeg tatt fronten men legg til side den gamle da om du skulle forandre mening etter hvert. Eisenmann sjønner jeg ikke helt med tanke på at denne har jo fin lyd. Husker ikke helt i detalje historien med potter til Jonner`n men det ble iallfall for over kill. Du kan sikkert lese detaljen i tråden til Jonner`n også. Nei bruk heller penga på tekniske etc.. da bilen din er ferdig prosjektert vil nå jeg si men men viktigst er hva du selv føler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 2 stk. meget pene E34! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 2 stk. meget pene E34! Takk hyggelig høre uten dising Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Juli 19, 2008 Share Skrevet Juli 19, 2008 Flotte biler dette her! sinnsykt fete farger! Blir nok e34 stv når kjerringa kommer med et barn mellom hendene! om ikke før! -Hylle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Juli 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2008 takk for hyggelige komentarer D.C.V: det med meg og bakpotter var at jeg kjøpte meg ei brukt eisenmannpotte her inne på forumet, og med det fulgte det to strake rør, istedenfor mellompotta. og strake rør som endte i en effektpotte, ble veeeldig mye lyd! men har du mellompotta på, blir det sikkert mye bedre lyd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 19, 2008 Share Skrevet Juli 19, 2008 Ok Jeg tenkte først å kjøpe bakpotta også ta det videre når jeg har økonomi og lyst til det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TB328i Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 et bilde jeg ble fornøyd med. ble litt sugen på E34 jeg nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 I belive i can flyyyyy:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå