Gå til innhold

glenno og jonner'ns photoshoot:)

Share

Anbefalte innlegg

være med på treff imorgen (lørdag)du da werther, så vi får se på herligheten :)

Ser ut som det treffet blir dødt gitt...Men du så kanskje bilen på vårmønstringa, var bare meg og KingB som kjørte original E34 M5 der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

være med på treff imorgen (lørdag)du da werther, så vi får se på herligheten :)

Ser ut som det treffet blir dødt gitt...Men du så kanskje bilen på vårmønstringa, var bare meg og KingB som kjørte original E34 M5 der...

Og videre til Sandefjord så kan jeg slenge meg på fra Drm. Touring cluben på tur, hadde vært greier det :D8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 months later...
joda Mexos! det stemmer nok det. var på to ukers fullpakka roadtrip med kjærring og bikkje til nordnorge da. må tute og vinke da vøtt! :D

btw en flott tur og moro å kjøre 540'n på langtur. eneste negative, var senka bil i nordsverige ved kiruna på vei hjemover. dårligere veier skal man jaggu lete lenge etter :roll:

ca alle veiene i nordnorge.. Her i harstad er det en vei som er så mye spor i asvalten at bilen svinger selv heile den gaten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

hehe ja merka det.. fin den nye veien fra lofoten til fastlandet da.. men det som var problemet med nordsverige, var noen telehivshøl på str med kumlokk, som ikke var heldige hvis man kom i høy fart rundt en sving....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden oppe igjen. Se fått kjørt nye shoot når været blir fint slik at polishen er på plass Jonnern. Må ha hjelp av deg eller Steffan til fikse til hvite baklykter jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, må prøve å få tatt litt shoots utover våren. kanskje få samle litt fler og fått årna et aldri så lite touring treff da kanskje.. hehe henta sommerhjula idag med dekker med mer spor i, så nå er alt klart for sommer og sol! :D

blitt veldig lite bmw på meg i det siste, da jeg er helt i startfasen av husbygging! (hjælp!!) men kan godt hjelpe deg med baklysa dine glennis! har en dremel liggende så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært gøy med flere neste gang ja :-).

Hadde vært kjekt med litt hjelp til baklampe ja. Hva trenger jeg kjøpe inn til moddinga av lyktene (lim:hvilke, hvor kjøpes .... , annet)?

Husbygging tar tid ja. Litt travelt selv også så blir ikke mye tid til annet enn vaske stort sett i sommer tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...