Alecken Skrevet September 2, 2008 Forfatter Skrevet September 2, 2008 M-tech bak, sideskjørt og bakluke med spoiler. Blir alpina front når jeg får råd...
Alecken Skrevet September 2, 2008 Forfatter Skrevet September 2, 2008 Har henta lakk osv også nå.. så til helga blir det stor update.
Alecken Skrevet September 10, 2008 Forfatter Skrevet September 10, 2008 Nå har jeg og noen kompiser jobbet MYE på bilen for å få den klar. Er begynt med lakkeringa og har stort sett bare klarlakken igjen. Dårlige mobilbilder..
///MoePower Skrevet September 10, 2008 Skrevet September 10, 2008 øh, la dere ikke klarlakken like etterpå når dere først var i gang? Vanskeligere å få det helt rent før lakkering hvis dere venter til bilen har "støvet ned" før dere legger klarlakken. Ihvertfall i en hjemmelaget "lakkboks". Ellers ser dette her bra ut, stå på videre. Spent på det ferdige resultatet.
Alecken Skrevet September 10, 2008 Forfatter Skrevet September 10, 2008 Hadde desverre ikke tid til å få gjort det der og da på grunn av at jeg må reise ut der bilen står... Så bilen har fått stått og tørke et par dager.. så skal den ut og blåses ren for støv før den trilles inn igjen for klarlakk.
Alecken Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Skrevet Januar 7, 2009 Blåste litt liv igjen og skrev litt i førstepost.. Kommer til å oppdatere etterhvert nå fremover. Med BILDER.
Eivind B Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 Ja må vell ta og få lagt ut nokken nye bilder no;) og kansje nokken bilder av nye felgane du ska ha da? så er det vell på tide du snart blir ferdig med litt av verktøye mitt sånn eg og får gjøre okke her heime, hehe;) nei blir bra dinna bilen når du får den eu-godkjennt, er den perfekkte leike bilen ditta:D
Alecken Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Skrevet Januar 17, 2009 Har nå fått nye felgene mine.. Er helt ferdig med å skifte dør og vil egentlig si meg helt ferdig med interiøret. Ble ikke tatt noen bilder av utsiden da det ikke er verdt å se på helt enda. Skal snart begynne å gjøre bilen klar for lakk igjen. Ønsker forøvrig å kjøpe et sett 19" dekk vis noen har noe brukende? 16" felgene er forøvrig til salgs. MED nye dekk!
H_Vatn Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 kjekt med nye hjul.. bredda på felgene? dekk dim er du ute etter. kan se på jobb om vi har noe billige dekk;)
Alecken Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Skrevet Januar 18, 2009 Ja, var artig det! Felgene er 8.5" fremme og 9.5 bak. Ser for meg ca 225 og 235..j helst 30 eller 35 profil.
aslex Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 19" på en e28?... Må legge ut bilde når du ha fått på felgan;)
///FredriK.S Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 Blir bra med RH felger. Ser ut til å være en fin farge på bilen din også.
Ørjan^^ Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 Tøff 528 , hva har du jort med front lyktene?
LarsiPan Skrevet Januar 21, 2009 Skrevet Januar 21, 2009 Fint prosjekt. Ser frem til updates Blir ikke bilen ganske høy med 19" ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå