Torek Skrevet November 27, 2008 Forfatter Share Skrevet November 27, 2008 Her er noen bilder av felgene. De trenger litt puss for å bli fine, men det er ikke hver dag man kommer over 17" BBS RS med boltsirkel 4x100, så jeg måtte jo bare handle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Nais Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 27, 2008 Forfatter Share Skrevet November 27, 2008 Tja, de skal bli iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 alpina/bbs=pose/sekk Heldigrisen du..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 27, 2008 Forfatter Share Skrevet November 27, 2008 Hehe..huske på at Alpina felgene ikke er "the real shit" da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Det hjelper ikke når kopien er så fin... du har fått pose og sekk. Ferdig med den Eg får bare begynne å tro på julinessen og håpe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 27, 2008 Forfatter Share Skrevet November 27, 2008 Jada, jeg er veldig fornøyd med kopien jeg. Ikke tro, KJØP! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Joda... men sist jeg så noe 4x100 bbs.. og det var 16" var prisen 18 000 brukt. Det har jeg bare ikke råd til no. Du får si ifra til meg da hvs du kommer over noe til en overkommelg pris.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 27, 2008 Forfatter Share Skrevet November 27, 2008 Ja, kan vel si jeg var utrolig heldig som kom over disse.. Måtte by over en annen, men jeg fikk dem likevel LATTERLIG billig! Skal si ifra jeg vetu. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Grattis med lekre felger. Det er kun OZ Futura som kan måle seg med RS på E30. Gleder meg allerede til våren og bilder av ekvipasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 27, 2008 Forfatter Share Skrevet November 27, 2008 Tusen takk for det Utrolig gøy å høre sånt! ..og så skal jeg få sendt de nyrene til deg, men minn meg på det i morra kveld for da er jeg hjemme og kan pakke dem inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 Gratulerer! jeg har selv akkurat fått tak i nye felger BBS RS1 8*16 og 9*16 Den eneste skaden på de Her er bilen de satt på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 29, 2008 Forfatter Share Skrevet November 29, 2008 Gratulerer! jeg har selv akkurat fått tak i nye felger BBS RS1 8*16 og 9*16 Gratulerer selv Gromme felger det der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2008 Noen morsomme bilder av bilen: (takk til marius2002, happyhenke og muffins for redigering av noen av dissebildene) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 Gratulere me nye felga M-tech2 med BBS RS kan ikkje bli feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå