Torek Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2009 Da skal felgene mest sannsynlig leveres for sandblåsing og lakkering av senter denne mnd. Har lagt ut noen bilder av eksempler på senterfarge under her og vil gjerne høre hva dere tror. TROR jeg går for eksempel 1, selv om eks. 2 og 3 er ganske nice det også.. Så, hva tror dere? Eks.1 Eks.2 Eks.3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Jeg ville godt for eks 1 eller 3. Hadde vært litt frekt med bilens farge i senter av felgene også da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 1:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2009 Ja, kunne nok blitt fint med senter i bilens farge. Men det ser ut som dere deler min mening om eks.1, så da blir det nok det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Uten tvil eksempel nr 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Synes eks nr 1 var stilligst da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Ville nok ha gått for alt. 1, ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Januar 15, 2009 Share Skrevet Januar 15, 2009 Ville gått for alternativ 1, eller lakkere senteret i bilens farge Og PM sendt angående baklamper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2009 Og PM sendt angående baklamper PM besvart! GULL!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Januar 16, 2009 Share Skrevet Januar 16, 2009 PM besvart! GULL!! Awwww yeeah! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Januar 17, 2009 Share Skrevet Januar 17, 2009 Eks 1 elr 2. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2009 Ja, alle eksemplene er veldig fine egentlig, men jeg kjører nok en safe linje og lakkerer dem sånn som eks.1 Skulle egentlig gjøre det denne mnd, men hadde et lite men samtidig stort uhell med scooteren, så penga går til å fikse den denne mnd. Crap! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2009 Et kjapt spørsmål: Jeg trenger vel ikke lengre bolter enn de originale til BBS felgene? De er 7,5- og 8,5x17" ET31 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 Et kjapt spørsmål:Jeg trenger vel ikke lengre bolter enn de originale til BBS felgene? De er 7,5- og 8,5x17" ET31 Sorry, har ikke svar. Men et spørsmål Med 8.5x17, blir det helt uten problemer med skjermen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2009 Sorry, har ikke svar. Men et spørsmål Med 8.5x17, blir det helt uten problemer med skjermen? Det skal gå helt fint ja. Jeg har jo ganske høyt innpress da, men det er jo mange som kjøper f.eks. 8,5x17" Brock B1 rundt hele, nettopp for å slippe valsing:) Jeg har enda ikke fått skrudd felgene på navet for å se hvordan de passer, da jeg knapt har vært hjemme siden jeg fikk felgene. Har fri hele neste uke, så jeg kan sende deg en pm når jeg har fått skrudd på felgen og fortelle deg litt mer nøyaktig hvordan det ble hvis du ønsker det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå