Torek Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2009 I går hadde det kommet masse fin nysnø, så da benyttet jeg sjansen til å rulle ut bilen fra garasjen og skyte noen bilder. Dette er ikke E.H.D. kvalitet, så derfor er det fint om dere kommer med tips og forslag til forbedringer. Har fått litt dilla på å fotografere nå Here we go: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Februar 8, 2009 Share Skrevet Februar 8, 2009 Fine bilder det der Torek! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Februar 8, 2009 Share Skrevet Februar 8, 2009 deili e30! har ikke prøvd eller shoppa på svarte nyrer? var litt fet på en måten med chrom men. likte og sett åssen det hadde sett ut med helt svarte shadowline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2009 Takk så mye Har nye originalsvarte nyrer liggende. Kan slenge dem på og ta et bilde i morra muligens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Februar 8, 2009 Share Skrevet Februar 8, 2009 rååååå lekker e 30... Lenge si eg har sitt ein fin ein.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiklasJa Skrevet Februar 8, 2009 Share Skrevet Februar 8, 2009 Dritpent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Februar 8, 2009 Share Skrevet Februar 8, 2009 Kjøpt deg nytt kamera nå eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2009 Takker for fine ord! Kjøpt deg nytt kamera nå eller? Hehe..det stemmer. Kjøpte brukt fra [space] her inne på forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Februar 8, 2009 Share Skrevet Februar 8, 2009 Takker for fine ord!Kjøpt deg nytt kamera nå eller? Hehe..det stemmer. Kjøpte brukt fra [space] her inne på forumet. Hehe, må ha deg i vei på fotokurs nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2009 Ja, skulle nesten ha vært det Det er utrolig gøy å ta bilder iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Februar 8, 2009 Share Skrevet Februar 8, 2009 Ja, skulle nesten ha vært det Det er utrolig gøy å ta bilder iallefall! Det er sant! Hvertfall når du har bra kamera! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Februar 8, 2009 Share Skrevet Februar 8, 2009 Bra du bruker kameraet da Orginal: Kjørt gjennom autocolor i photoshop: og en liten ekstrafix: Fine bilder, og strøken bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2009 Ooohh.. Jeg må lære meg å redigere bilder. Ble jo mye finere med en gang Har akkurat lasta ned GIMP, men skjønner ikke stort av det programmet.. Skjønner vel egentlig ingenting av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsby Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 er nokk bedre og bruke photoshop til og redigere bildene, mye mere muligheter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2009 Ja, jeg får se hva jeg gjør:) Skal prøve gimp en stund til for å se om jeg blir noe klokere på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå