Torek Skrevet Juli 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2008 Tror faktisk jeg så bilen din når jeg dro hjem på søndag, bilen din? sto ganske så ensom mot slutten. Du bodde på camp 2, eller 3, på den lille hauen? ovenfor camp 2? Campa der jeg og skjønner du, helt nede ved åkeren. Du så ikke bilen min da? Min bil stod ganske ensom på bakketoppen der mot slutten ja. Ekte entusiaster drar ikke før bilkjøringa er helt slutt vetu Åker? Hmm..jeg så iallefall ikke bilen din..og det var dumt, for den ville jeg gjerne ha sett. Ja det var deg ja eneste bilen som var igjen når jeg dro hehe, nei skulle gjerne ha vært der, man absolut alle jeg var med skulle dra etter breisladden, så da hadde jeg ikke no valg :S men har fått sett mye kjøring i år enn i forhold til andre år jeg har vært der... Ja, i enden av den "plattformen" vi var på. mot åkeren som ikke ble brukt. Ja synd det, jeg skulle sett deg tidligere så vi kunne brifa litt til hverandre! men men, vi tar det igjen... Nei, det var vel ikke særlig mange igjen, hehe.. Ja, man får vel nok av bilkjøring etter en sånn helg også, men når jeg først var der så ville jeg få med meg så mye som mulig. Ja, det var dårlig at ingen av oss traff på hverandre. Visst f**n skulle vi ha briefa Thehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusG Skrevet Juli 17, 2008 Share Skrevet Juli 17, 2008 Tror faktisk jeg så bilen din når jeg dro hjem på søndag, bilen din? sto ganske så ensom mot slutten. Du bodde på camp 2, eller 3, på den lille hauen? ovenfor camp 2? Campa der jeg og skjønner du, helt nede ved åkeren. Du så ikke bilen min da? Såg din òg,men var mørkt, ,men såg sinnsykt strøken ut din òg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas87 Skrevet Juli 17, 2008 Share Skrevet Juli 17, 2008 Tror faktisk jeg så bilen din når jeg dro hjem på søndag, bilen din? sto ganske så ensom mot slutten. Du bodde på camp 2, eller 3, på den lille hauen? ovenfor camp 2? Campa der jeg og skjønner du, helt nede ved åkeren. Du så ikke bilen min da? Såg din òg,men var mørkt, ,men såg sinnsykt strøken ut din òg Takk Den var ganske gjemt ved siden av partyteltet, så skjønner hvorfor ingen la merke til den kanskje hehe, men du var observang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2008 Da holder det vel snart med quoting av M-Tech'n til andreas87, gjør det ikke? Hadde liksom tenkt at denne tråden skulle handle om min bil, hehe No offence. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas87 Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 Da holder det vel snart med quoting av M-Tech'n til andreas87, gjør det ikke? Hadde liksom tenkt at denne tråden skulle handle om min bil, hehe No offence. Sorry, den ble dratt litt lengere enn planen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 Du som kjøpte denna ja har såtte å sikla på denne på autodb lenge var vurdert lån en runde ja hehe Gratulerer med uber grom doning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2008 Da holder det vel snart med quoting av M-Tech'n til andreas87, gjør det ikke? Hadde liksom tenkt at denne tråden skulle handle om min bil, hehe No offence. Sorry, den ble dratt litt lengere enn planen... Hehe..heeelt i orden du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2008 Du som kjøpte denna ja har såtte å sikla på denne på autodb lenge var vurdert lån en runde ja heheGratulerer med uber grom doning Ja, det ble kjøp Takk for det. Du har en meget pen 3'er selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2008 Jeg har lyst på(skal ha) svarte DE-lykter i front og svarte nyrer. Hva tror dere om det? Vurderer også enten helsvarte eller halv svart/halv rød lykter bak, men er litt usikker hva som kommer til å se best ut. Jeg vil også ha et litt mindre ratt enn det jeg har nå, rett og slett fordi jeg er 189 høy, noe som resulterer i at når jeg holder "kvart på 3" grepet og skal svinge mye så kommer jeg borti lårene. Vurderer dette rattet: Er det godtatt i en org. M-Tech? :S Har også tenkt på øyelokk, men det er jeg litt skeptisk til. Vurderer bare å kjøpe et par, lakke dem, og slenge dem på for å se hvordan det blir. Tror jeg liker fronten best uten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-vig Skrevet Juli 19, 2008 Share Skrevet Juli 19, 2008 Nå må du for all del ikke begynne og "ødelegge" en original M-tech 2, da kan du heller kjøpe en annen vanlig 3-serie og herje med. Det er iallefall min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strnd Skrevet Juli 19, 2008 Share Skrevet Juli 19, 2008 Neineinei, ikke tukle med den! Tror du får hele forumet på nakken om du setter øyelokk på bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2008 Øyelokk dropper jeg nok, men svarte DE-lykter og KANSKJE svarte nyrer må da være greit? Jeg ødelegger absolutt ingenting, da org.lykter og evt. org.nyrer taes vare på. Kommer ikke til å gjøre ting med denne bilen som gjør at den ikke kan settes tilbake i originalstand Det må da være lov til å gjøre den litt "min egen"? ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet Juli 19, 2008 Share Skrevet Juli 19, 2008 Nå må du ikke begynne og ødelegge en original M-tech 2. Det må være som det er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Juli 19, 2008 Share Skrevet Juli 19, 2008 Jeg syns du burde kjøre på med sorte DE lykter og sorte nyrer. Det med lyktene bak kan gjøre seg bra det også. Gå heller for et momo skinnratt vis du skal skifte. Sparco sine blir litt for mye "racing". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juli 19, 2008 Share Skrevet Juli 19, 2008 Synes du skal skaffe deg andre baklykter å sorte DE linselys framma jeg. Men enig med de anngående rattet, gå heller for et momo race, eller momo champion, Liker personlig momo champion best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå