ronnie Skrevet Juli 14, 2008 Share Skrevet Juli 14, 2008 Hei alle. Etter en stund inaktivitet hvor jeg hadde en Galant, har jeg nå kommet tilbake med den perfekte sommerbilen 1997 M3 Cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Juli 14, 2008 Share Skrevet Juli 14, 2008 Mmmmmmmm nice!! Stilfullt og stilrent, ikke mere å si om det. Veldig pen bil ser det ut som, gratulere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juli 14, 2008 Share Skrevet Juli 14, 2008 Det der må jo være fantastisk artig nå om sommeren.. Veldig pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juli 14, 2008 Share Skrevet Juli 14, 2008 Ser du har skaffa deg den ultimate sommer bilen Gratulerer med sweet ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 14, 2008 Share Skrevet Juli 14, 2008 gratulerer med ny bil, ikke så mye anna og si en vaker bil ikke helt min stil over blinkera og frontlyktene, men hver sin smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnie Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2008 Takk for alle tilbakemeldinger Hvis jeg skal gjøre noe med bilen, så kunne jeg tenke meg dette: 1) Bytte felger. De er jo greie de som står på, men ikke de tøffeste 2) Senke den en tanke foran 3) Bytte lykter bak til klarglass Hva synes folket om det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauer Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 Høres glimrende ut. Ser ut som 18" felger, kanskje gå opp til 19" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 Bra det blei en entusiast som enda med bilen til Rune da.. Du stakk av med bilen rett forran nesa på meg;) Gratulerer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnie Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2008 Hehe, da var det flaks jeg kom først da. Ikke så veldig mange av disse til salgs. Var 1 på finn og 1 på autodb når jeg handla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 Takk for alle tilbakemeldinger Hvis jeg skal gjøre noe med bilen, så kunne jeg tenke meg dette: 1) Bytte felger. De er jo greie de som står på, men ikke de tøffeste 2) Senke den en tanke foran 3) Bytte lykter bak til klarglass Hva synes folket om det? Gratulerer med 1 stk rått kjøreredskap! Planene dine støtter jeg 100%, de baklyktene kledde ikke bilen. Syns også du bør bytte ut blinkerne foran til vanlig sota.. Hva med M6 felgene eller noe med kant kanskje? Ellers syns jeg du bør ta bilder med skikkelig kamera neste gang, bilen din fortjener bedre enn MMS-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Juli 16, 2008 Share Skrevet Juli 16, 2008 Hehe, da var det flaks jeg kom først da. Ikke så veldig mange av disse til salgs. Var 1 på finn og 1 på autodb når jeg handla Jepp, stemmer det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnie Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2008 Jepp, stemmer det.. Men kunne du ikke ha den som var på autodb da? Den stod jo til og med i Ålesund... Planene dine støtter jeg 100%, de baklyktene kledde ikke bilen. Syns også du bør bytte ut blinkerne foran til vanlig sota.. Hva med M6 felgene eller noe med kant kanskje? Ellers syns jeg du bør ta bilder med skikkelig kamera neste gang, bilen din fortjener bedre enn MMS-bilder Sota blinkere foran, sammen med angel-eyes? Hmm.. Har aldri vært glad i sota lykter, så tror nok det blir med klar-glass blinkere Er det disse M6 felgene du mener? Ville gjerne hatt noen sånne felger: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Juli 16, 2008 Share Skrevet Juli 16, 2008 Vurdert svarte felger med polert kant? Fint på mørke biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 16, 2008 Share Skrevet Juli 16, 2008 Må bare dra opp dette bildet igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 16, 2008 Share Skrevet Juli 16, 2008 Fant flere cabber med fine hjul: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå